200000 قلمه Phalaenopsis از Sion در مزارع Bevo در ادمونتون، کانادا گلدان شده است.

برای اطلاعات بیشتر:
سیون
www.sion.eu

مجموعه گسترده Sion، زمان تحویل سریع محلی، و امکانات مدرن در ادمونتون
Sion دارای مجموعه گسترده ای است که تا حدی به لطف همکاری با پرورش دهندگان همکار تحت نام “پرورش دهندگان در کانون توجه” است. محصولات را می توان با رنگ و تنوع سفارش داد. مهمتر از همه، زمان تحویل محلی کوتاه 2 تا 4 روزه امکان یک برنامه تحویل فشرده را فراهم می کند، که امکان تحویل هفتگی در تمام طول سال یا فقط یک تحویل بزرگ در دوره های اوج تعطیلات را فراهم می کند. سایت تولید در ادمونتون مجهز به امکانات مدرن و گسترده است. این شامل یک گلخانه کاملاً محصور بدون دریچه است که کیفیت هوا و رطوبت کنترل شده و بهداشت عالی را تضمین می کند.

Bevo Farms LTD
www.bevofarms.com



منبع

مزارع Sion و Bevo اولین 200000 گیاه Phalaenopsis را در ماه گذشته گلدان کردند. این شروع امیدوارکننده به نظر می رسد، زیرا هم رشد ریشه و هم برگ در چند هفته اول بسیار خوب پیش می رود. گیاهان نیمه‌رشد، مجموعه‌ای از 60 گونه که در گلدان‌های 12 سانتی‌متری قرار گرفته‌اند، از آگوست 2023 در دسترس خواهند بود. شرکا با این همکاری، پرورش دهندگان Phalaenopsis را در بازار آمریکای شمالی هدف قرار می‌دهند.

در مورد همکاری
در ماه مه 2022، Sion Young Plants و Bevo Farms وارد یک مشارکت انحصاری برای تکثیر Phalaenopsis شدند. Bevo Farms یک نهالستان است که طیف وسیعی از محصولات از جمله گیاهان گلدار و گیاهان مختلف سبزی جوان را تولید می کند. بیش از 35 سال تجربه را روی میز به ارمغان می آورد. Sion Young Plants یکی از برترین پرورش دهندگان و تکثیر کنندگان بین المللی Phalaenopsis است. مجموعه ای جامع و همچنین تخصص بازاریابی و فروش را ارائه می دهد. رندی ون پاسن (Sion) مدیر فروش می گوید: «در جایی که Bevo Farms پرورش و تدارکات بهینه را ارائه می دهد، ما نیز به نوبه خود می توانیم مشاوره های رو به رشد، اطلاعات بازار و انتخاب مجموعه را به مشتریان ارائه دهیم.