“2022 یکی از بهترین سال‌ها در تاریخ این شرکت بوده است”

برنامه های آینده
در سال های آینده، Oboya بر سه حوزه تمرکز خواهد کرد. وو: “ما بر برنامه های واقع بینانه تمرکز خواهیم کرد، که اولاً، ادامه سرمایه گذاری در پروژه های انرژی پاک خود است. به عنوان مثال، ما می خواهیم به یک تولید کننده بدون فسیل تبدیل شویم. ما پنل های خورشیدی نصب کردیم و در حال حاضر، این نیروگاه حدودا تولید می کند. یک سوم انرژی مورد نیاز ماست. هدف پوشش 90 درصدی است.” وو همچنین می خواهد به تثبیت خود در بازارهای کلیدی محلی ادامه دهد و در حال حاضر به دنبال نمایندگان فروش در برزیل، اکوادور و مکزیک است. “تولید ما در چین است، اما مشتریان ما با مردم محلی در تماس هستند. همچنین، این ما را از رقبای چینی خود متمایز می کند.” و آنها به گسترش مجموعه خود ادامه خواهند داد. “ما به افزودن محصولات به مجموعه خود ادامه خواهیم داد تا تجربه نهایی یک مرحله ای را برای مشتریان خود در سراسر جهان در بازار باغبانی ارائه دهیم.”

سال رکورد
سال فوق العاده ای برای اوبویا بوده است و به گفته وو، چندین عامل وجود دارد که آنها را قوی تر کرده است. “اول از همه، ما دیگر یک شرکت دولتی نیستیم. ما اکنون دوباره یک شرکت خصوصی هستیم، که ما را قادر ساخت تا تمرکز بیشتری روی خود کسب و کار، مشتریان و توسعه محصول داشته باشیم. در گذشته، ما همیشه به دنبال رشد بودیم. و همیشه عجله داریم و به دنبال توسعه هستیم. در چند سال گذشته، ما بیشتر بر توسعه محصول و خدمات مشتری تمرکز کرده‌ایم و اکنون نتیجه داده است. سال‌های گذشته در زمینه انرژی پاک به ما مزیتی در بازار داد. و در آخر، در طول همه‌گیری، ما همچنان توانستیم بر خلاف رقبای چینی خود سفر کنیم و مزیت‌های خاصی را در بازار ایجاد کنیم.»

تجربه یک مرحله ای
مفهوم Oboya به عنوان یک تولید کننده همیشه ارائه یک تجربه خرید یک مرحله ای به مشتریان خود بوده است. “این چیزی است که ما را منحصر به فرد کرده و هنوز هم می کند. ما گلدان، سینی، چرخ دستی، آستین و غیره تولید می کنیم. تا آنجا که من می دانم، ما تنها تولید کننده با چنین مجموعه ای بزرگ هستیم. برای ما، این یک مزیت رقابتی است. و برای مشتری باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.”

برای اطلاعات بیشتر:
صنایع باغبانی اوبویا هنگ کنگ با مسئولیت محدود
رابرت وو
[email protected]
www.oboya.cc
www.horti.cn



منبع

رابرت وو، موسس و رئیس این شرکت تولیدی مستقر در چین در زمینه بسته بندی، قابلمه، چرخ دستی و نمایشگر می گوید: “اوبویا بازگشته و قوی تر از همیشه شده است.” دو سال پیش، زمانی که شرکت دوران پرتلاطمی را پشت سر گذاشت، هرگز تصور نمی‌کردم که سال 2022 به یکی از بهترین سال‌های تاریخ این شرکت تبدیل شود.» و او امید زیادی به آینده نیز دارد، و تبدیل به یک فروشگاه بزرگتر برای بازار باغبانی در سراسر جهان می شود. در این مقاله، وو توضیح می‌دهد که چه عواملی در موفقیت شرکت نقش داشته، چه چالش‌هایی وجود داشته و چه برنامه‌هایی برای سال‌های آینده در دست اقدام است.

چالش ها
با این حال، سال بدون چالش نبوده است. وو توضیح می‌دهد که بحران انرژی برای بسیاری از شرکت‌ها، همچنین برای Oboya، چالشی بوده است. علاوه بر این، برخی از ادغام رقبای بزرگ برخی از ابهامات را برای ما ایجاد کرد. اما از سوی دیگر به ما انگیزه داد و فرصت‌هایی را برای کشف بازارهای دیگر به ما ارائه داد. به عنوان مثال، ما بازارهای خود را در آمریکای جنوبی و آفریقا گسترش دادیم.»

IPM Essen
مشتاق دیدار با تیم Oboya و دیدن محصولات آنها هستید؟ در نمایشگاه IPM Essen که از 24 تا 27 ژانویه در اسن آلمان برگزار می شود، می توان آنها را در جایگاه 3B58 در سالن 3 ملاقات کرد.