“2023 “پایدارترین سال برای Flower Logistics تا کنون” خواهد بود.”

این کمی همه در یک بود: یک روز دانش، یک خانه باز، شبکه، ارائه خدمات خود، و برجسته کردن همکاری آن با مشتریان. با در نظر گرفتن همه این دلایل، FlowerWatch هفته گذشته از شرکا، مشتریان و روابط خود در مکان جدید خود در Tech Campus De School در Roelofarendsveen، هلند استقبال کرد.

در روز دانش تعدادی از مهمانان / شرکای حضور داشتند که با FlowerWatch همکاری می کنند و به یک روش به شرایط حمل و نقل بهینه کمک می کنند. اینها KLM، Kuehne Nagel، Cargolite و Weber Cooling بودند. بدیهی است که دو مورد اول مسئولیت بزرگی در حفظ کیفیت در حین حمل و نقل دارند. به ویژه برای دو مورد اخیر، آنها می توانند سهم مهمی داشته باشند. در یخچال بگذارید، خنک نگه دارید و در صورت لزوم دوباره خنک کنید. این چیزی است که همه این مهمانی ها با هم تقریباً شعار خود را دارند، Jeroen خلاصه می کند.


Jeroen van der Hulst از مهمانان استقبال می کند

اطلاعات بیشتر در مورد Tech Campus De School را می توانید در اینجا بیابید.

تعیین استانداردها و جمع آوری داده ها با هدف نهایی بهبود کیفیت و عمر گلدان گل، رسالت بزرگ این شرکت است. تحت رهبری Jeroen van der Hulst، احزاب زنجیره ای – و این بدان معنی است که همه احزاب صاحب گل در هر زمان معین – با هم مرتبط هستند، زیرا تنها در همکاری نزدیک می توان این کیفیت را از “مزرعه تا گلدان” تضمین کرد.

به هر حال، Tech Campus De School، ساختمان جالبی است. مدرسه متوسطه سابق توسط یک شرکت فناوری اطلاعات خریداری شده است که به نوبه خود بخشی از آن را به اشخاص ثالث اجاره می دهد. FlowerWatch یکی از آنهاست، اما همه چیز در آنجا اتفاق می افتد. به عنوان مثال، کتابخانه محلی نیز در ساختمان است. یک سالن تئاتر (محل برگزاری جلسه) وجود دارد، افراد خوداشتغال می توانند فضا را اجاره کنند و 27 آپارتمان اجاره ای اجتماعی در سالن ورزشی سابق در حال ساخت است.

برای اطلاعات بیشتر:
جرون ون در هالست
FlowerWatch BV
Schoolbaan 1
2371 وی جی رولوفارندوین
تلفن: +31 71 331 90 58
[email protected]
www.flowerwatch.com



منبع

روز مشابهی قبلاً چندین بار در کنیا برگزار شده است. در آنجا نیز، این شرکت سال‌هاست که به خاطر دوره‌ها و مشاوره‌های خود شناخته شده است، و بنابراین این روزهای دانش به خوبی برگزار می‌شود. در آخرین دوره، 240 نفر شرکت کردند.