80000 گل لاله به مناسبت روز جهانی زن در روز لاله های آمریکا، میدان اتحادیه سانفرانسیسکو را روشن می کنند.

برای اطلاعات بیشتر:
روز پیاز گل

https://flowerbulbday.com/



منبع

در 4 مارس 2023، روز لاله آمریکایی به سانفرانسیسکو باز می گردد. میدان یونیون به افتخار روز جهانی زن توسط 80000 گل لاله پرورش یافته در آمریکا که از پیاز هلندی رشد کرده اند، دگرگون خواهد شد. از عموم مردم دعوت می شود که بیایند و یک دسته گل رایگان از لاله برای خود یا به عنوان هدیه به زنی که در سال گذشته الهام بخش آنها بوده است، انتخاب کنند.

شهردار سانفرانسیسکو، لندن N. Breed، و رئیس Royal Anthos، Henk Westerhof، مراسم را در ساعت 12:00 بعد از ظهر افتتاح خواهند کرد. در آن زمان، وسترهوف یک دسته گل لاله به شهردار به نام او تقدیم می کند. “مردم هلند از رابطه قوی با شهر سانفرانسیسکو سپاسگزار هستند. برای تشکر از شهر و شهردار به خاطر پذیرایی از ملکه هلند ماکسیما در سپتامبر 2022، ما یک لاله ویژه به نام نژاد شهردار لندن و لاله های هدیه هلندی به ساکنان منطقه خلیج نام گذاری می کنیم.

لاله‌ها در رنگ‌ها و تنوع‌های بی‌شماری که توسط رویال آنتوس ارائه شده‌اند، روز شنبه، ۴ مارس، میدان نمادین سانفرانسیسکو را فرا می‌گیرند. رویال آنتوس. “یک دسته گل لاله بهترین راه برای احترام به زنان خارق العاده ای است که هر روز به ما الهام می بخشند. لاله ها نماد عشق بی قید و شرط، شروع های جدید و خیریه هستند.

«علم تأیید می‌کند که گل‌ها ما را خوشحال می‌کنند و شفقت و مهربانی را برای دیگران ترویج می‌کنند. دیدن شادی در چهره هزاران نفر بسیار قدرتمند است. پگی آن مونتگومری از Garden Media Group می گوید: هیچ چیز دیگری مانند احساسی که روز لاله آمریکایی به ارمغان می آورد وجود ندارد. لاله ها بهترین راه برای احترام به زنان و گسترش شادی هستند که فقط گل های تازه می توانند به ارمغان بیاورند. ما امیدواریم که در روز جهانی زن، تقسیم یک دسته گل لاله با زنان خاص زندگی مان به یک سنت جدید تبدیل شود.»

«روز لاله رنگ و شادی زیادی به میدان یونیون می‌آورد. فیل گینزبورگ، مدیر کل دپارتمان تفریحی و پارک سانفرانسیسکو، گفت: من نمی توانم راه دیدنی تری برای استقبال از بهار به جز چیدن یک دسته گل لاله در میدان عمومی نمادین سانفرانسیسکو فکر کنم.