آخرین انواع، گرایش ها و نوآوری ها در Sion Open در De Lier

Sion در فناوری LED سرمایه گذاری می کند
Sion وارد یک شراکت نوآورانه با جنرال الکتریک شده است و در حال حاضر در آینده سرمایه گذاری می کند. کل مهد کودک به یک سیستم LED هیبریدی مجهز خواهد شد. ویژگی خاص این پروژه این است که دو بخش نیز به طور کامل مجهز به نصب 100٪ LED می شوند که دستور نورپردازی آن قابل تنظیم است که در صنعت بی نظیر است. با این کار، Sion به عنوان یک مرکز نوآوری عمل می کند و شرکت را برای به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه باز می کند.

با هم منتظریم
“با وجود آشفتگی اقتصادی فعلی، مهم است که به آینده نگاه کنیم. هیچ کس نمی داند سال آینده چه خواهد شد، اما ما می خواهیم با سرمایه گذاری مشترک در آینده، سیگنال مثبتی را به مشتریان و صنعت خود ارسال کنیم. هر روز، پرورش دهندگان ما در حال نوآوری هستند. در حال توسعه جدیدترین گونه های فالنوپسیس، که نتایج آن را می توان در Sion Open نوامبر مشاهده کرد. ما روزهای آزاد خود را با کافه Sion برای نوشیدنی غیررسمی در محیطی الهام بخش منحصراً برای مشتریان خود راه اندازی خواهیم کرد. زیرا در گفتگو با یکدیگر باقی می مانند. و به اشتراک گذاری تجربیات برای ما بسیار مهم است. همچنین، آزمایشگاه Sion Trend به روز شده است، و گرایش های مصرف کننده با جدیدترین آیتم های شرکای روند ما تکمیل شده است.”

ثبت نام و ساعات کار
Sion Open از دوشنبه 7 نوامبر تا چهارشنبه 16 نوامبر از ساعت 7 صبح تا 5 بعد از ظهر برگزار می شود. می توانید یک قرار ملاقات همتا به همتا را از طریق وب سایت تعیین کنید: https://www.sion.eu/nieuws/nieuwste-rassen-trends-en-innovaties-tijdens-sion-open-in-de-lier/.

Breeder Sion Young Plants درهای خود را به طور انحصاری برای همتایان خود برای “Sion Open November Edition” در نوامبر امسال از دوشنبه، 7 تا چهارشنبه، 16 باز خواهد کرد. در طول مسابقات Sion Open، بیش از 100 مدل برتر، مدل های جدید و جدیدترین انواع آزمایشی در مزرعه De Lier به نمایش گذاشته خواهند شد. مدیر حساب رندی ون می گوید: “Sion از نزدیک با تعدادی از پرورش دهندگان برجسته کار می کند. هر یک از تخصص های آنها مجموعه ای کامل تر و منحصر به فرد را ایجاد می کند. ما همچنین مفتخریم که اعلام کنیم اخیراً با جریان GE برای روشنایی LED وارد همکاری شده ایم.” پاسن.



منبع