“آخرین حراج در رویداد گالری بزرگ” UFG

پس چرا حراج در این گالری را متوقف کنید؟ “از زمان کووید، اکثر مشتریان ما محصولات حراج را از خانه (آنلاین) خریداری می‌کنند و گالری بیش از دو سال است که عملاً خالی مانده است. اکنون که محدودیت‌ها در استان ما برداشته شده است، تنها حدود 12 خریدار برای خرید برگشته‌اند. خرید داخلی» میشل بنوا، مدیرعامل United Flower Growers می گوید.

در نتیجه، آنها کافه تریا قدیمی خود را به یک مکان جدید برای خرید داخلی تبدیل کرده اند و صندلی های استادیوم را در مکان حراج فعلی حذف کرده و از فضا برای رفع نیازهای تجاری رو به رشد خود استفاده می کنند.

UFG واقع در منطقه مترو ونکوور در بریتیش کلمبیا، کانادا، محصولات گل BC را مستقیماً از 80 تولیدکننده خود به خرده‌فروشان و عمده‌فروشان گل تا جنوب کالیفرنیا و در شرق تا منیتوبا عرضه می‌کند. در طول دهه های گذشته، آنها به طور قابل توجهی رشد کرده اند. گالری که در آن حراج ها برگزار می شود گنجایش 520 نفر را دارد و از سال 1998 شروع به کار کرده است.

انجمن تعاونی پرورش دهندگان گل متحد که بزرگترین حراج هلندی را در آمریکای شمالی اجرا می کند و شصتمین سالگرد تاسیس خود را در سال 2023 جشن می گیرد، آخرین حراج خود را در گالری بزرگ خود در 15 دسامبر برگزار خواهد کرد. و این روز با یک مراسم کوتاه با چند سخنران (از جمله وزیر کشاورزی استان) و ارائه گالری جدید در سفره خانه قدیمی برگزار می شود.

برای اطلاع بیشتریون
تولیدکنندگان گل متحد
میشل بنوا
ایمیل: [email protected]
https://www.ufgca.com/



منبع


در این گالری آخرین روز حراج 24 آذر برگزار می شود. (تصاویر بیشتر در ادامه مطلب)

بنابراین، در تاریخ 15 دسامبر، آخرین حراج در گالری برگزار می شود و این روز به یک روز خاص تبدیل می شود، با فرصتی برای وصل کردن، خرید در گالری و سلام به کشاورزان و خریداران. مراسم کوتاهی با چند سخنران از جمله وزیر کشاورزی استان، یک پرورش دهنده UFG و یک مشتری پس از حراج برگزار می شود. پس از آن می‌توان ماند، خاطره‌سازی کرد و با دوستانش معاشرت کرد و گالری جدید مجهز به چهار ساعت، تابلوهای پیام و تصاویر را دید.

مشتاق حضور؟ لطفاً قبل از 4 دسامبر یک ایمیل به میشل بنوا ارسال کنید.