آفت آبان ماه: مگس سفید

مقاله کامل را در www.yourlevyatwork.com.au بخوانید.



منبع

مدیریت این آفات بهتر است به صورت پیشگیرانه تکمیل شود. از زمانی که مهد کودک شما با مشکلاتی مواجه می شود، یادداشت کنید و اطمینان حاصل کنید که نظارت بر گیاهان حساس در طول فصول پرخطر، معمولاً در بهار و پاییز انجام می شود. این امر به ویژه در صورتی مهم است که به طور منظم مگس های سفید را تجربه می کنید و گیاهانی را پرورش می دهید که ویروس ها محصول شما را آلوده می کنند، به عنوان مثال، گوجه فرنگی و سایر میزبان های سولاناسه.

اقدامات مدیریتی کلیدی شامل نظارت منظم، مدیریت علف‌های هرز، و ارقام مقاوم، استفاده از ساختارهای کشت محافظت شده (و بسته نگه داشتن درها) و استفاده از شیوه‌های بهداشت عمومی خوب برای محدود کردن گسترش گیاهان آلوده به سایر مناطق مهد کودک است. تعدادی از عوامل کنترل بیولوژیکی موجود است که ممکن است برای مهد کودک شما مناسب باشد. اینها از طریق Bugs for Bugs و Biological Services در دسترس هستند. آفت کش های کم خطر نیز علیه مگس های سفید موجود است.

تعدادی از گونه‌های مگس سفید در استرالیا وجود دارند که از آفات مهم تولید مهدکودک هستند. رایج ترین آنها به نام مگس سفید نقره ای، مگس سفید گلخانه ای، مگس سفید خاکستر و مگس سفید مارپیچی معروف است. این آفات معمولاً برای اولین بار زمانی مشاهده می شوند که ابری از حشرات کوچک و سفید رنگ از محصول خارج می شوند و هنگامی که گیاهان مزاحم می شوند. متأسفانه، این اغلب برای مدیریت بهینه دیر است. مگس های سفید نابالغ بسیار کوچک هستند و تشخیص آنها بسیار دشوار است مگر اینکه نظارت خاصی با لنز دستی انجام شود.