آیا بهترین ارائه ممکن را در نمایشگاه تجاری Aalsmeer تضمین خواهید کرد؟



منبع اکنون امکان ایجاد اعلان برای اقلام نیز برای خریداران فراهم شده است. اگر چندین تصویر به درستی تنظیم نشده باشند و اعلان هایی در این مورد دریافت کنید، ممکن است محصولات شما دیگر در Explorer نشان داده نشوند. بنابراین بالاتر از همه، از اعلان ها استفاده کنید و نمایش مقالات خود را بهینه کنید!

نمایشگاه تجاری Aalsmeer از 9، 10 و 11 نوامبر برگزار خواهد شد. امسال نیز فلوریدا با یک غرفه حضور خواهد داشت و ما دوست داریم با شما چت کنیم! آیا شما نیز به عنوان یک پرورش دهنده در نمایشگاه حضور خواهید داشت؟ سپس، البته، شما باید به خوبی آماده باشید. شما می توانید این کار را با تکمیل غرفه خود با اطلاعات آنلاین درجه یک انجام دهید!

نکته 4: فروشگاه من
همچنین می توانید یک کد QR را از فروشگاه خود دانلود و چاپ کنید. شما این کار را در “فروشگاه من” از طریق برگه بازاریابی انجام می دهید. وقتی مشتریان اسکن می‌کنند، مستقیماً به فروشگاه شما می‌آیند.

نکته 3: مطمئن شوید که عکس های شما قابل نمایش هستند.
مطمئن شوید که از عکس های خوب در مقالات خود استفاده می کنید. این باعث می شود محصولات شما برای خریداران جذاب تر شود. با عکس های مناسب محصول، خریداران ایده خوبی از ظاهر کالا دارند. سپس، هنگامی که کد QR را که با مورد یا مجموعه خود قرار داده اید اسکن می کنند، می توانند فوراً آن را به موارد دلخواه خود اضافه کنند.

برای اطلاعات بیشتر:
فلوریدا

www.Floriday.io

می توانید این کدهای QR را در غرفه خود قرار دهید. هنگامی که بازدیدکنندگان این موارد را با تلفن های همراه خود اسکن می کنند، مستقیماً در Explorer به این مورد یا مجموعه هدایت می شوند.

ارائه قدرتمند توسط
نکات فوق تضمین می کند که شما خود را به بهترین شکل ممکن نشان می دهید و به بازدیدکنندگان کمک می کند تا مسیر خود را به اقلام تجاری شما در Floriday بیابند. شاید این منجر به روابط جدید شبکه ای و خریداران شود.

نکته 1: از پست های داشبورد و جدول زمانی خود استفاده کنید
با ارسال پیام های جدول زمانی، مقالات خود را از قبل تبلیغ کنید. با استفاده از داشبورد خود در فلوریدا می توانید به راحتی پیام های جدول زمانی را برای کاربران شبکه خود ارسال کنید. می توانید این کار را با کلیک بر روی نماد با شاخ بنفش در داشبورد در پایین صفحه انجام دهید. کالایی را که در غرفه خود دارید تبلیغ کنید یا از یک پست استفاده کنید تا به خریداران اطلاع دهید در نمایشگاه تجاری شما را کجا پیدا کنند.

نکته 2: کاتالوگ خود را با یک کد QR قابل یافتن کنید
تابلوهایی با کدهای QR اقلام یا مجموعه ها را در غرفه خود قرار دهید. شما می توانید یک کد QR برای هر مورد یا مجموعه ایجاد شده در کاتالوگ در Floriday دانلود کنید. به «کاتالوگ» بروید و روی سه نقطه کنار یک مورد کلیک کنید. سپس گزینه «اشتراک گذاری مقاله» را انتخاب کنید. اگر یک کد QR برای یک مجموعه می‌خواهید، به برگه مجموعه‌ها در کاتالوگ بروید. در آنجا، روی سه نقطه کلیک کنید و سپس “Share Collection” را انتخاب کنید.