“آینده اصلاح نباتات بریتانیا به تنوع، همکاری و داده های بزرگ بیشتری نیاز دارد.”

ما همچنین در مورد نقش پرورش سریع و انتخاب ژنومی و قرار دادن کاربر نهایی در جلوی فرآیند، برای انتخاب انواع بر اساس نیازهای خرده فروش و مصرف کننده و نه صرفاً بازده، بحث کردیم.

ارائه ها توسط کارشناسان صنعت، از جمله پروفسور تیم بنتون از چتم هاوس، تام مک میلان از دانشگاه سلطنتی کشاورزی و پل گاسلینگ از AHDB ارائه شد. سپس جلسات بعد از ظهر فرصتی را برای نمایندگان فراهم کرد تا در بحث های تسهیل شده با محوریت گام های کلیدی بعدی برای حمایت از بخش اصلاح نباتات و گسترش مرزهای فعلی آن شرکت کنند.

جوآنا لوئیس، مدیر سیاست و استراتژی انجمن خاک، گفت: «موضوع کلیدی کنفرانس، اهمیت اصلاح نژاد برای انعطاف‌پذیری و نیاز کشاورزان به اعتماد به طیف متنوع‌تری از بذرها بود که می‌توانند در تغییر به آن تکیه کنند. شرایط آب و هوایی.”

این کنفرانس که به میزبانی Crop Health and Protection (CHAP) و انجمن خاک برگزار شد، بحث هایی را برای کشف اینکه چگونه اصلاح نباتات می تواند به آینده ای پایدارتر برای کشاورزی کمک کند و به چالش های قرن 21 کمک کند، باز کرد.

در طول روز، مضامین همزمان آشکار شد – اینکه محصولات و واریته‌ها باید متنوع‌تر باشند، همکاری بین پرورش‌دهندگان، کشاورزان و دانشگاهیان بسیار مهم است و داده‌ها باید به طور مؤثرتری استفاده شوند، هم از پروژه‌های تحقیقاتی و هم در مزرعه.

“همه چیز در مورد “جدید” هم نیست: ما در مورد پتانسیل گونه های میراثی برای کشف مجدد و آزمایش در برابر ویژگی های مرتبط جدید مانند کارایی نیتروژن شنیده ایم. شبکه‌های بین‌بخشی موجود را برای ایجاد سیستم اصلاح نباتات که برای زمان‌های چالش‌برانگیز به آن نیاز داریم، متمرکز کنید.”

این موفقیت‌های سریع‌تر شامل بازدید مجدد از جعبه ابزار پرورش گیاهان موجود و به حداکثر رساندن آن از طریق آزمایش در محیط‌ها و سیستم‌های مختلف رشد مانند محیط‌های کنترل‌شده، در مناطق جغرافیایی کوچکتر، و با غربالگری مجدد برای صفات اضافی مانند ورودی کم است.»

دکتر روث باستو، مدیر نوآوری مرکز نوآوری فناوری کشاورزی، CHAP، گفت: “گرد هم آوردن طیف گسترده ای از ذینفعان در یک انجمن باز و مشارکتی، ما را قادر ساخت تا نه تنها چالش ها، بلکه فرصت هایی را که اکنون می توانیم فعالانه دنبال کنیم، شناسایی کنیم. “

برای اطلاعات بیشتر:
فصل
[email protected]
www.chap-solutions.co.uk



منبع

“در حالی که این پیچیدگی چالش پرورش را افزایش می دهد، شنیدن صدایی از سراسر صنعت دلگرم کننده بود که راه حل های دیجیتال جدید فرصتی را برای تمرکززدایی از آزمایش و مرتبط تر کردن آن با شرایط داخل مزرعه، از جمله در سیستم های کم ورودی، ارائه می دهد.”

همچنین در این کنفرانس نیاز به بودجه و نقش سیاست در دیکته کردن تغییرات مطرح شد. تامین مالی طولانی مدت و مستقیم برای حمایت از اصلاح نباتات برای استفاده بهتر از منابع موجود مانند بانک ژن و انجام آزمایشات صحرایی مرتبط تر ضروری است.

“این گفتگوها در بررسی واقعی سناریوی فعلی ما ارزشمند است، دانش و افکار نمایندگان از سراسر بخش را برای یک دیدگاه آگاهانه به ارمغان می آورد. ما مشتاقانه منتظر همکاری بیشتر در این فضا هستیم.”

آینده اصلاح نباتات در بریتانیا به تنوع، همکاری و داده های بزرگ بیشتری نیاز دارد. این پیام کلیدی از یک رویداد تبادل دانش بود که اخیراً برگزار شد.