ابزار انتخاب محصول جدید اکنون از Selecta One در دسترس است

Leland Toering، مدیر فروش Selecta One آمریکای شمالی می‌گوید: قلمه‌های Dianthus با کیفیت اکنون مستقیماً به مشتریان ایالات متحده راه پیدا کرده‌اند و تولیدکنندگان بیشتری می‌توانند از این در دسترس بودن عالی برای ایجاد بازارهای خود استفاده کنند. “ابزار انتخاب محصول جدید ما و ویترین آنلاین ما، انتخاب را از میان طیف گسترده ای از Selecta One Dianthus و Pot Carnations برای برآورده کردن زمان بندی گلخانه و شرایط محیطی آسان تر می کند.”

برای نمایش جدیدترین محصولات Dianthus و Pot Carnation و ابزارهای آنلاین، بخش جدیدی از وب سایت Selecta One North America نیز به طور خاص برای این دسته از محصولات طراحی شده است. SelectaNorthAmerica.com/Dianthus نمای رنگارنگی از مجموعه کامل محصولات، ویترین پشتیبانی خرده‌فروشی، و همچنین دسترسی به ابزارهای تعاملی انتخاب محصول و منابع زمان‌بندی را ارائه می‌دهد.



منبع اکنون، تیم Selecta One آمریکای شمالی برای کمک به مشتریان پرورش دهنده در انتخاب محصولات Dianthus و Pot Carnation که مناسب منطقه و مناسب شرایط رشد گلخانه ای است، راه اندازی کرد. ابزار انتخاب جدید Dianthus & Carnations در کنار الف راهنمای برنامه ریزی مفید برای استفاده تعاملی آنلاین و همچنین یک منبع PDF قابل دانلود.

برای بیشتر اطلاعات:
انتخاب یک
www.selecta-one.com

در ژوئن سال گذشته، Selecta One® عرضه انواع Dianthus و Pot Carnation خود را مستقیماً از مزرعه ساحلی Selecta کنیا برای مشتریان ایالات متحده تضمین کرد. به عنوان تنها مزرعه تولیدی Dianthus در خارج از کشور که توسط وزارت کشاورزی ایالات متحده تایید شده است، این اعلامیه با استقبال خوبی از سوی صنعت مواجه شد، زیرا منبع محصول کارآمدی برای قلمه های با کیفیت برای طبقه گیاهی است که رشد مثبتی را در بازار آمریکای شمالی تجربه می کند.

اکنون زمان آن است که سفارشات خود را با اطمینان انجام دهید، با انتخاب از بین بیش از 44 نوع پرفروش، از جمله سری محبوب Oscar®، سری SuperTrouper™، Pink Kisses® و بسیاری دیگر.