ارائه منابع بهره وری رایگان برای عملیات کشاورزی داخلی و گلخانه ای

این راهنماها بلافاصله برای دانلود رایگان در دسترس هستند:

هر راهنما با تخصص و نظرات رهبران تجاری، پرورش دهندگان، سیاست گذاران دولتی و اعضای دانشگاه تهیه شده است تا دیدگاهی عینی و بی طرفانه از نحوه اجرای شیوه های رشد کارآمدتر در عملیات CEA ارائه دهد. راهنماها برای دانلود کاملاً رایگان برای هر کسی که در یک عملیات رشد مشارکت دارد در دسترس است.

این راهنماها توسط وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) پشتیبانی می‌شوند و تحت کمک هزینه خدمات حفاظت از منابع طبیعی USDA توسعه یافته‌اند که برای سرعت بخشیدن به انتشار اطلاعات عینی و مبتنی بر داده‌ها پیرامون اجرای کشاورزی محیط کنترل‌شده (CEA) طراحی شده است. پروژه ها. در حمایت از راهنماها، RII میزبان یک سری وبینار در هر راهنما خواهد بود که از سپتامبر آغاز می شود، که در آن شرکت کنندگان می توانند از کارشناسان صنعت در مورد هر موضوع بشنوند، و همچنین در مورد بهترین شیوه های ارائه شده در راهنماها سوال بپرسند.

– راهنمای بهترین روش های CEA HVAC
درک تجهیزات HVAC و نحوه مرحله بندی سیستم ها به طور کارآمد و موثر. راهنما را از اینجا دانلود کنید.

برای اطلاعات بیشتر:
موسسه نوآوری منابع
www.resourceinnovation.org



منبع

کیت کورسین، رئیس Desert Aire Corp، گفت: «نباید تعجب آور باشد که الزامات HVAC برای CEA بسته به نتیجه مطلوب و محصولی که کشت می‌شود، بسیار متفاوت است. توسعه یک عملیات CEA و مایل به داشتن بالاترین بازده انرژی است.”

موسسه نوآوری منابع (RII) در دسترس بودن سه راهنمای بهترین شیوه های باغبانی را با هدف ارائه منابع رایگان در موضوعات طراحی و ساخت تاسیسات، روشنایی و تهویه مطبوع، کشاورزی محیط کنترل شده (CEA) اعلام کرد.

درک اسمیت، مدیر اجرایی مؤسسه نوآوری منابع، گفت: «سرعت نوآوری در فناوری، و همچنین دانش ما در مورد آنچه در کشاورزی با محیط کنترل‌شده بهترین کار را انجام می‌دهد، دائما در حال پیشرفت است. این راهنماها از جمله نظرات کارشناسان در سراسر صنعت، برای ارائه اطلاعات و مشاوره های متنوعی برای حمایت از اپراتورهای در حال رشد و فروشندگان آنها در طراحی، ساخت و بهره برداری از عملیات CEA در نظر گرفته شده است.

– راهنمای بهترین روش های طراحی و ساخت تاسیسات CEA
اطلاعات در مورد طراحی و ساخت گلخانه های با کارایی بالا و تاسیسات کشت مزرعه سرپوشیده. راهنما را از اینجا دانلود کنید.

تراویس گراهام، مدیر حساب بین‌المللی اشنایدر الکتریک، گفت: «عملیات کشاورزی در محیط کنترل‌شده پیچیده، چندوجهی است و اغلب به استراتژی‌ها و تکنیک‌های متفاوتی بسته به آنچه در حال رشد است و اهداف نهایی نیاز دارد.» “توسعه این محیط ها نیاز به تخصص تخصصی دارد، به همین دلیل است که راهنمایی مانند این می تواند در درک همه عواملی که باید در نظر گرفته شود بسیار مفید باشد.”

– راهنمای بهترین روش های روشنایی CEA
بهترین روش ها در مورد نحوه صحبت کردن به زبان نورپردازی و همچنین درک ملاحظات مهم هنگام انتخاب نورپردازی LED. راهنما را از اینجا دانلود کنید.

کیسی ریورو، معمار راه‌حل‌های شاهدانه برای فلوئنس، گفت: «نور یکی از حیاتی‌ترین تصمیم‌هایی است که یک پرورش‌دهنده هنگام طراحی تأسیسات خود می‌گیرد. “درک اینکه نور چگونه بر عملکرد مالی شما تاثیر می گذارد برای ارزیابی تامین کنندگان روشنایی و در نهایت همکاری با آنها برای موفقیت کشت ضروری است. این راهنما ابزارهای قدرتمندی را در اختیار پرورش دهندگان قرار می دهد تا انتخاب های آگاهانه ای در مورد استراتژی های روشنایی خود داشته باشند.”