“ارسال گل در خاورمیانه، هند و مالزی در فصل تعطیلات اکنون آسان تر شده است.”

در انتظار تقاضای زیاد امسال نیز، Black Tulip Flowers اخیراً وب‌سایت‌های منطقه‌ای خود را اصلاح کرده و یک نسخه موبایل کاملاً جدید با میزبانی ابری را معرفی کرده است تا تجربه سفارش آنلاین گل سریع، ایمن و بدون درز را ارائه دهد. می‌توانید تحویل همان روز، تحویل ویژه در نیمه‌شب را درخواست کنید یا بنا به انتخاب خود، تحویل خود را برای تاریخ دیگری برنامه‌ریزی کنید.

برای اطلاعات بیشتر:
گل لاله سیاه
www.blacktulipflowers.com

Black Tulip Flowers معرفی گل‌های کریسمس جدید را در تمام پلتفرم‌های منطقه‌ای خود برای پاسخگویی بهتر به انتخاب‌های مشتریان بین‌المللی در طول فصل تعطیلات اعلام می‌کند. برای ارائه طیف گسترده ای از تنوع به مشتریان، آنها طرح های مختلفی را معرفی کرده اند، که برخی از آنها شامل شکلات های با تم تعطیلات و میوه آرایی است، تا در صورتی که شخصی بخواهد چیز سالمی را انتخاب کند.

“ما هیجان زده هستیم که برای کریسمس و سال نو گل آرایی های جدید ارائه می کنیم. ما بسیاری از افرادی را دیده ایم که عزیزان خود را در خارج از کشور دارند، دسته گل های دلگرم کننده ای را از طریق ما برای آنها ارسال می کنند تا به نشانه عشق، تبریک یا تبریک بگویند با آرزوی خوب.” آقای عمران خان، مدیر گل لاله سیاه گفت



منبع