ارقام برندگان اثبات شده جوایز متعددی را در نمایشگاه Farwest 2022 دریافت می کنند


نمایشگاه فاروست انجمن نهالستان های اورگان (OAN) امسال به پایان رسید و بار دیگر به مهدکودک ها این فرصت را دادند که پیشرفته ترین گونه های گیاهی خود را برای نمایش و در نظر گرفتن جوایز ارائه کنند. امسال 61 گونه جدید به نمایش گذاشته شد و گیاهان برنده اثبات شده پنج جایزه در سه دسته به دست آوردند.

هشت جایزه جدید واریته های ویترینی به طور کلی در دسته های انتخاب داوران و منتخب مردم ارائه می شود. از این هشت نفر، نیمی از انواع برندگان اثبات شده بودند. سه جایزه به درختچه‌های Proven Winners ColorChoice تعلق گرفت و یک جایزه توسط Proven Winners چندساله به دست آمد.

هیئت منتخب داوران یک جایزه بهترین نمایش و سه جایزه شایستگی را ارائه کردند که دو مورد از آنها به ارقام Proven Winners ColorChoice تعلق گرفت. آن ها ادریسی صاف Invincibelle Sublime و Vinho Verde weigela بودند.


Invincibelle Sublime

Invincibelle Sublime Hydrangea arborescens یک ادریسی صاف با اندازه کامل با گل های ابری عمیق و سبز تورمالین روی ساقه های محکم است. شاخ و برگ های سبز تیره رنگ سبز پر جنب و جوش شکوفه ها را مشخص می کند. هیدرانسی که توسط تیم وود پرورش داده شده، قد و عرض 3.5 تا 5 اینچ دارد و در مناطق 3 تا 9 USDA مقاوم است.

Vinho Verde Weigela، معرفی شده توسط Spring Meadow Nursery، به عنوان یک ورزش رنگارنگ بر روی یک نهال کشف شد که والدینش «روبیدور برایانت» طلایی و «نائومی کمپبل» بورگوندی بودند. دارای برگ‌های سبز لیمویی است که با حاشیه‌ای سیاه و پررنگ جدا شده‌اند. گلهای قرمز مایل به صورتی در اواخر بهار ظاهر می شوند، اما شاخ و برگ درختان اصلی ترین جذب هستند. این درختچه 3-5 اینچ بلند و پهن است و در مناطق 5-8 USDA مقاوم است.


وینیو ورد

جوایز منتخب مردم با رای دادن شرکت کنندگان در سالن نمایش انتخاب می شوند. امسال شرکت کنندگان چهار گیاه جدید با شاخ و برگ های بنفش تیره تا سیاه انتخاب کردند. گل خطمی تابستانی «لبه شب» که توسط Walters Gardens معرفی شد، برندگان اثبات شده، یک رتبه و برندگان اثبات شده ColorChoice Midnight Express Cercis canadensis، یک دوم از چهار امتیاز را کسب کردند.


اکسپرس نیمه شب

Midnight Express که توسط Upshoot LLC معرفی شده است، یک درخت زینتی قابل توجه با ظاهری مخملی و شاخ و برگ بورگوندی عمیق است که با عادت راست، تنه صاف، رشد سریع، و شکوفه های بهاری نخودی شکل صورتی در میان سایر جوانه های قرمز برگ تیره متمایز است. این درخت به ارتفاع 20-30′ و عرض 10-20′ می رسد و در مناطق 5-9 USDA مقاوم است.

در نهایت، جوایز انتخاب خرده فروشان، که توسط داوران خرده فروش باغ گروه باغ سنتر انتخاب شد، ده مورد دلخواه خود را انتخاب کردند و محصولات یا خدماتی را که احساس می کردند سزاوار قدردانی ویژه برای توانایی آنها در یافتن رویکردی جدید برای فرمول قدیمی هستند، شناسایی کردند.

برندگان اثبات شده ColorChoice Midnight Sun Weigela florida توسط خرده فروشان به دلیل عادت نان شکلی منظم و مرتب با شاخ و برگ های نارنجی و قرمز براق و درخشان انتخاب شد. خورشید نیمه شب به خوبی در جلوی مرزها کار می کند و در بهار گل های صورتی رنگ می دهد. با این حال، فرم این گیاه و شاخ و برگ های رنگارنگ تابستان تا پاییز عنصر برجسته آن است. این وایگلای کوچک به ارتفاع و عرض 1-1.5′ می رسد و در مناطق 4-8 USDA مقاوم است.

کاتالوگ دیجیتال را اینجا بیابید.

برای اطلاعات بیشتر:
برندگان اثبات شده
111 E Elm St Ste D
سیکامور، IL 60178
www.provenwinners.com



منبع