ازن زنی برای تمیز کردن سطوح گلخانه، در اوایل سال 2023 در دسترس است

Nebula Group اتوماسیون دام را به مجموعه خود اضافه می کند
در اخبار دیگر، شرکت مادر سیستم های کنترل آب و هوا Nebula Group اخیرا EnviroTech Ag را خریداری کرد. شرکت مستقر در وینیپگ، منیتوبا، بر روی اتوماسیون برای کشاورزی حیوانات تمرکز دارد و در حال افتتاح دومین مکان در لثبریج، آلبرتا است. این خرید موقعیت گروه Nebula را در آمریکای شمالی به عنوان پیشرو در نوآوری های امنیت غذایی تقویت می کند.

Ozone Washdown هم اکنون به موقع برای پاکسازی بهاره در دسترس است.

مارتین می‌گوید: «با استفاده از ازن، نتیجه یک مرکز تمیز بدون کپک، باکتری یا پاتوژن است که در هیچ کجا پنهان نشده است. حتی ویروس Rugose را که یک تهدید دائمی برای اپراتورهای گلخانه ای است، از بین می برد.

Ozone Washdown واحدی است که به پرورش دهندگان اجازه می دهد تا از قدرت ازن برای تمیز کردن سطوح استفاده کنند. این شرکت واحدی را برای تمیز کردن فشار بالا توسعه داده است اما در حال حاضر در حال ارزیابی عملکرد سیستم در فشار کم آب برای کاهش نیاز تولیدکنندگان به واشرهای فشار بالا است.

برای اطلاعات بیشتر:
سیستم های کنترل آب و هوا
https://www.climatecontrol.com/
[email protected]

در حالی که ازن گازی می‌تواند برای سلامتی انسان خطرناک باشد، تزریق این مولکول به آب از طریق فناوری نانوحباب ثبت شده توسط Nebula Group، استفاده از آن را در گلخانه ایمن و آسان می‌کند. OzoneLite دارای نفوذ ازن بالایی است، تا 4 ppm-mg/L، که بیش از 1175 mV-ORP است (پتانسیل کاهش اکسیداسیون، به طور مستقیم با پتانسیل کشتن میکروب ها مرتبط است).

گروه سحابی
https://nebulagroup.ca/



منبع

مارتین تروتون، معاون عملیات در Nebula Group می‌گوید: «ازن راه‌حلی عالی برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن سطوح است، زیرا تمام رشد باکتری‌ها و عوامل بیماری‌زا را در تماس می‌کشد و قبل از بازگشت دوباره به اکسیژن، هیچ اثر شیمیایی باقی نمی‌گذارد». ایان مورل، رئیس بخش فروش در Climate Control Systems می گوید: «ازون پاک کننده طبیعی طبیعت است.

تمیز کردن بدون مواد شیمیایی و باقیمانده با ازن
همانطور که مارتین توضیح می دهد، ازن یک اکسید کننده قوی است که به سرعت برای از بین بردن باکتری ها و ویروس ها عمل می کند. برخلاف سایر محصولات پاک کننده با اجزای فرار، تجزیه ازن به اکسیژن گازی پس از اعمال، ازن را به گزینه ای عاری از مواد شیمیایی و بدون باقیمانده در محیطی که قبلاً به کلر، پراکسید و سایر مواد فعال متکی بود تبدیل می کند. در یک مطالعه موردی که اثرات ازن پاشیده شده بر روی سطوح آلوده را بررسی کرد، ازن به طور موثر 99.8 درصد از باکتری ها را روی سطوح فولادی ضد زنگ و پلاستیک و 98.9 درصد روی بتن را از بین برد.

در میان خانواده شرکت های Nebula Group، Climate Control Systems، یک شرکت مستقر در لیمینگتون است که در اتوماسیون پیشرفته گلخانه تخصص دارد. خط تولید این شرکت شامل Fertigation Manager (سیستم کنترل دوز کود مبتنی بر ppm و سیستم کنترل آبیاری)، Climate Manager و Ozone Pro است. اکنون، Climate Control Systems آماده معرفی جدیدترین سیستم ازن خود، OzoneLite و Ozone Washdown است.