کلیفتون توماسینی به عنوان معاون عملیات به GrowGeneration می پیوندد

دارن لمپرت، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی GrowGen، گفت: «ما هیجان زده هستیم که کلیف توماسینی را به عنوان معاون عملیات خود معرفی کنیم. کلیف سال‌های زیادی را در صنعت هیدروپونیک سپری کرده است و پیچیدگی‌ها و پیچیدگی‌های بازارهای مختلفی را که ما خدمات ارائه می‌کنیم را درک می‌کند. او سابقه هیدروپونیک قوی و مبتنی بر عملیات دارد که به نفع کل سازمان GrowGeneration خواهد بود.”

کلیفتون توماسینی، معاون عملیات، گفت: “من از پیوستن به خانواده GrowGeneration، شرکتی با ریشه های عمیق و موقعیت پیشرو در بازار در صنعت هیدروپونیک، هیجان زده هستم. من معتقدم آینده فضای هیدروپونیک تغذیه جهان با محصولات مغذی و رشد یافته محلی است و تیم GrowGen با ارائه محصولات رشد با کیفیت بالا همراه با تخصص گسترده برای مشتریان تجاری و خانگی به ایجاد این چشم انداز کمک می کند. “

GrowGeneration Corp کلیفتون توماسینی را به عنوان معاون عملیات استخدام کرده است. آقای توماسینی با حصول اطمینان از همکاری، پاسخگویی و مهمتر از همه، رضایت مشتری، مسئولیت نظارت بر کلیه عملیات و هدایت سودآوری در سراسر سازمان را بر عهده خواهد داشت. آقای توماسینی کار خود را در صنعت هیدروپونیک در سال 2011، با ساخت Quest، یکی از HVAC-D با امضای صنعت، از طبقه همکف آغاز کرد. او قبل از ساخت کوئست، نزدیک به یک دهه رهبری عملیات زنجیره تامین برای Therma-Stor LLC در مدیسون، WI را بر عهده داشت. آقای توماسینی همچنین یک مبتکر است و دارای چندین پتنت محصول در بازار باغبانی و هیدروپونیک است. او مستقیماً به مایکل سالامان، یکی از بنیانگذاران و رئیس GrowGen گزارش خواهد داد.

برای اطلاعات بیشتر:
GrowGeneration
www.GrowGeneration.com



منبع