“از بین رفتن گیاه؟ بررسی کنید چه چیزی باعث آن می شود”

برای اطلاعات بیشتر:
اینس ون مارویک
Normec Groen Agro Control
[email protected]
www.agrocontrol.nl



منبع عرضه کنندگان قلمه یا گیاهان هر کاری که می توانند انجام می دهند تا مواد عاری از بیماری را در اختیار پرورش دهندگان قرار دهند. یا پرورش دهندگان تکثیر خود را انجام می دهند که در این صورت آنها نیز ترجیح می دهند تا حد امکان سالم این کار را انجام دهند. با این حال، اغلب از دست دادن گیاهان در محصولات جدید بسیار زیاد است.

کنترل در طول تکثیر اغلب فراتر از بررسی گیاهان است. آب گردش مجدد و سینی های قابل استفاده مجدد نیز برای استفاده مجدد بررسی می شوند. اینس ون ماروییک از Normec Groen Agro Control اشاره می کند که اغلب می توان این کار را از طریق سرعت جوانه زنی برای بیماری های خاص به خوبی انجام داد. ما همچنین تحقیق در مورد مؤثرترین روش ضدعفونی را تسهیل می کنیم، دقیقاً تا آزمایش شستشو برای سینی ها یا جعبه ها.»

مدیر ارشد محصولات باغبانی می گوید: برای یک پرورش دهنده، بازرسی بصری، البته، اولین چیز مهم در هنگام ورود است. “آیا علائم مشکوکی یا ریشه های ناسالم را در آنجا می بینید؟ سپس منتظر نمانید، اما مطمئن شوید که بلافاصله برخی از گیاهان را به صورت بهداشتی بسته بندی کرده و آنها را از نظر بیماری یا آسیب های شیمیایی احتمالی معاینه کنید.”