استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود رشد محصول بیوانرژی Miscanthus

OMENZ کل فرآیند استقرار Miscanthus را بهبود می بخشد، از جمله رویکردهای مربوط به مواد کاشت، آماده سازی مزرعه، فناوری کشاورزی نوآورانه، تکنیک های کاشت جدید، و فناوری های پیشرفته برای نظارت بر استقرار در مزرعه.

بهینه سازی تصمیمات با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین
دکتر توبی وین، مدرس ارشد سنجش از دور کاربردی در دانشگاه کرانفیلد، گفت: “هیجان انگیز است که کار OMENZ در نظارت بر استقرار Miscanthus با استفاده از پهپادها را رهبری کنیم. با استفاده از فناوری هایی مانند هوش مصنوعی، ما می توانیم به طور کامل تشخیص را خودکار کنیم. گیاهان و بهینه سازی تصمیمات زراعی.”

همچنین همکاری با شرکای صنعتی و دانشگاهی در OMENZ، و همچنین همکارانم در علم خاک و گیاه، دکتر راب سیمونز و دکتر ام. کارمن آلامار، که تخصص خود را در زمینه کربن و ریزوم خاک-ریشه پیش می‌برند، بسیار عالی است. درمان ها.”

برای اطلاعات بیشتر:
دانشگاه کرانفیلد
www.cranfield.ac.uk



منبع دانشگاهیان کرانفیلد مسئول توسعه روش‌های هوش مصنوعی (AI) برای نظارت بر استقرار و رشد گیاهان Miscanthus با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین خواهند بود. در کنار آن، روی کیفیت ریزوم قبل از کاشت، شرایط خاک و بهینه‌سازی ناحیه ریشه کار کنید تا موفقیت استقرار و عملکرد بعدی را افزایش دهید.

مدیر علم و فناوری Terravesta، دکتر مایکل اسکوانس، گفت که رشد این گیاه برای اهداف خالص صفر حیاتی است. ششمین گزارش بودجه کربن کمیته تغییرات آب و هوا بیان می کند که برای رسیدن به صفر خالص، 700000 هکتار از محصولات بیوانرژی باید تا سال 2050 کاشته شود. این رقم 30000 هکتار در سال از سال 2030 است.

“وزارت استراتژی کسب و کار، انرژی و صنعتی (BEIS) پروژه هایی مانند این را از طریق NZIP، “پرتفوی نوآوری خالص صفر” تامین مالی می کند، و هدف ما افزایش مقیاس و کیفیت تاسیس Miscanthus در بریتانیا است.”

“اطلاعات به دست آمده از هواپیماهای بدون سرنشین همچنین از اهداف گسترده تر پروژه پشتیبانی می کند؛ بهبود کیفیت مواد کاشت، آزمایش تیمارهای بیولوژیکی، آماده سازی بستر بذر، و ساده سازی فرآیند کاشت. و هنگامی که محصول ایجاد شد، سنجش از دور به کمک خود ادامه خواهد داد. بهبود عملکرد محصول.”

برنامه زیست توده دولتی – و جایی که کرانفیلد در آن جا می شود
بودجه این پروژه به عنوان بخشی از برنامه نوآوری مواد اولیه زیست توده دولت اعلام شد که به دنبال کمک به اهداف خالص صفر 2050 است. ابتکار OMENZ 3.3 میلیون پوند بودجه دریافت کرد. این پروژه برای اطمینان از اینکه مواد اولیه زیست توده مانند Miscanthus در دسترس است تا به اقتصاد زیستی در حال ظهور کمک کند، کار می کند.

پروژه جدیدی برای بهبود کشت محصولات بیوانرژی، Miscanthus، شامل دانشگاهیان دانشگاه کرانفیلد می شود. میسکانتوس یک گیاه علفی چند ساله است که معمولاً با کاشت اجزای ریشه به نام ریزوم ایجاد می شود. پروژه OMENZ (بهینه سازی استقرار Miscanthus از طریق بهبود مکانیزاسیون و جمع آوری داده ها برای رسیدن به اهداف خالص صفر) توسط متخصص Miscanthus Terravesta رهبری می شود و شرکای مختلفی از جمله دانشگاه کرانفیلد، بهداشت و حفاظت محصولات کشاورزی (CHAP)، Energene Seeds Ltd، دانشگاه جان مورز لیورپول را درگیر می کند. ، TJSS Ltd، دانشگاه لینکلن، و Ystumtec Ltd.