الکساندرا فارمز همکاری با True Client Pro را اعلام کرد

برای اطلاعات بیشتر
True Client Pro
www.trueclientproc.com



منبع

“دیگر نیازی به سفارش بیش از حد گل، از دست دادن سود در چیدمان گل، و دیگر نیازی به جستجوی رشته های ایمیل طولانی مشتری نیست. این نرم افزار به ساده کردن هر کار اداری و روزمره کمک می کند. این ابزار نهایی برای طراحان گل برای مدیریت، سازماندهی و کسب و کار خود را به سطح بعدی ببرند. هیچ محدودیتی برای افزایش بهره وری و سود خود با این نرم افزار وجود ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و شروع آزمایش رایگان خود از www.trueclientpro.com دیدن کنید.”

الکساندرا فارمز با True Client Pro، یک پلتفرم مدیریت کسب‌وکار همه‌جانبه برای گل‌فروشان، برنامه‌ریزان رویداد و صاحبان مکان‌ها شریک شده است. True Client Pro از پیاده سازی انواع الکساندرا فارمز در کتابخانه محصولات خود هیجان زده است. گل‌فروشانی که از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند اکنون می‌توانند گل رز باغی ما را برای دستور العمل‌های طراحی و کتابخانه محصولات خود انتخاب کنند، همچنین اطلاعات مربوط به گل رز، از جمله عطر، اندازه، در دسترس بودن، و نحوه پردازش گل‌ها را برای اطمینان از بهترین عملکرد بررسی کنند.

“اجرای یک کسب و کار می تواند پیچیده باشد، اما True Client Pro همه چیز مورد نیاز را دارد تا کارها را به خوبی پیش برود – از فرم های جذب سرنخ، تابلوهای طراحی و الگوهای پیشنهادی گرفته تا گزارش های تولید، دستور العمل های گل و پردازش پرداخت.”