“انواع پوانستیا قرمز با موفقیت تضمینی در هر فصل جشن”

مقاوم در برابر حرارت و بسیار قوی
Grande Italia – یکی دیگر از انواع V شکل – مطمئناً مطابق با نام خود است. بسیار قوی و مقاوم در برابر گرما، برای کشت در مناطق گرمتر مانند جنوب اروپا ایده آل است. این “قهرمان پوینستیا” منطقه ای اروپای جنوبی به دلیل نیازهای کم انرژی برای رشد بسیار مقرون به صرفه است، بدون اینکه آن را مستعد ابتلا به بوتریتیس کند. زمان پاسخگویی این زیبایی متوسط ​​​​اوایل هشت هفته است که آن را کاملاً برای هفته های فروش اصلی زمان بندی می کند. براکت‌های آن رنگ‌بندی اولیه مشخصی را نشان می‌دهند، و گیاهان را قادر می‌سازد زودتر به بازار عرضه شوند، و سیاتیا که به آرامی باز می‌شود، کیفیت بالای گیاهان را تا خرید و بعد از آن تضمین می‌کند. به دلیل عادت رشد شدید، این رقم جذاب با براکت های قرمز تیره برای کشت در اندازه های گلدانی از 14 سانتی متر تا درختان بسیار مناسب است.

برای اطلاعات بیشتر:
دومن نارنجی
www.dummenorange.com

ایده آل برای کشت با تراکم بالا
شکل قوی V شکل محبوب امپریال رد آن را برای کشت در تراکم تولید بالا عالی می کند. این رقم قرمز متوسط ​​و زودرس برای تکمیل در دماهای سردتر نیز مناسب است و بنابراین برای تولید در مناطق شمالی ایده آل است. زمان پاسخ دهی هشت هفته ای و قدرت متوسط ​​آن، امپریال رد را برای پایان ماه نوامبر / ابتدای دسامبر دوره فروش عالی می کند. چه در اندازه متوسط، استاندارد یا ماکسی، با براکت‌های قرمز روشن خود که بالای شاخ و برگ‌های متضاد سبز تیره قرار گرفته‌اند، توجه POS را به خود جلب می‌کند. سیاتیا طولانی مدت آن همچنین تضمین می کند که این پوینستیاهای شگفت انگیز برای مدت طولانی مصرف کنندگان را خوشحال می کند.



منبع

این سه پوینستیا قرمز، بازیکنان تیمی کاملی هستند – در تولید کاملاً قابل اعتماد و برای کشت پایدار ایده آل هستند. مزایای این املاک زمانی آشکارتر می شود که قیمت انرژی در حال افزایش باشد. براکت‌های قرمز فوق‌العاده تند آن‌ها همچنین باعث موفقیت آن‌ها در چیزی می‌شود که هنوز هم برجسته‌ترین بخش رنگ برای پوانستیا است.

نیازهای ورودی کم
مانند امپریال رد، نوع NanoBract قرمز فریا از نظر تراکم کشت و نیاز به نهاده کم یک گوهر مطلق است. برای تولید در حجم های بالا بسیار مناسب است و ساختار گیاهی V شکل آن استفاده از روش های کشت با تراکم بالا و روش های تولید پایدار را امکان پذیر می کند. این واریته که دارای براکت های متوسط ​​به رنگ قرمز متمایز و زنده است، برای کشت در گلدان های 12 سانتی متری ایده آل است. با این وجود، گونه NanoBract را می توان با موفقیت به عنوان گیاهان کوچک یا میدی در گلدان های 13 سانتی متری رشد داد. صرف نظر از اندازه گلدان، براکت های قرمز روشن گیاه همه در یک ارتفاع ایستاده اند و حتی پس از آستین زدن هنوز به وضوح قابل مشاهده هستند، که زمان و تلاش بسیار کمی را می طلبد.

Poinsettias هنوز هم محبوب ترین گیاه گلدانی برای دوره کریسمس است. پرورش دهندگان می توانند از طیف متنوعی از واریته ها برای برآوردن تقاضا انتخاب کنند. Dümmen Orange سه گونه قرمز برجسته را ارائه می دهد که قلب هر پرورش دهنده ای را به خود جلب می کند: Imperial Red، Freya و Grande Italia.