انگلستان: Squire’s Barnsfold Nurseries را خریداری می کند

جان ترنر، Barnsfold Nurseries Limited، می‌گوید: «ما یک رابطه دیرینه با Squire به‌عنوان تأمین‌کننده شانزده مرکز باغ آن‌ها داریم. ما خوشحالیم که آنها صاحبان جدید کسب و کار شده اند. ما در فصل بعدی مطمئن هستیم که عضویت در گروه Squire فرصت های هیجان انگیزی را برای رشد با هم در آینده به ارمغان خواهد آورد.



منبع

DJ Squire & Co. Ltd سهام Barnsfold Nurseries Limited را از اول ژانویه 2023 خریداری کرده است. Barnsfold بستر و گیاهان گلدانی گلدار، سبدهای آویزان و ظروف رنگارنگ را پرورش می دهد.

سارا اسکوایر، رئیس مرکز باغ اسکوایر، می‌گوید: «مهد کودک‌های بارنزفولد کسب‌وکاری است که ما سال‌ها با آن کار کرده‌ایم و آن را تحسین کرده‌ایم. ما به تیم رهبری در بارنزفولد و همچنین تعهد، دانش و تجربه کل تیم بسیار احترام می گذاریم. گیاهان بزرگی که آنها رشد می کنند خودشان صحبت می کنند. ما مشتاقانه منتظر همکاری با همه در Barnsfold هستیم زیرا با هم وارد مرحله جدیدی در تاریخ هر دو شرکت می شویم.

برای اطلاعات بیشتر:
مراکز باغ اسکوایرز
www.squiresgardencentres.co.uk

Barnsfold Nurseries Limited به عنوان یک شرکت تابعه کاملاً تحت مالکیت در گروه Squire یک شرکت جداگانه باقی خواهد ماند. به این ترتیب، در Barnsfold مانند همیشه به کار خود ادامه خواهد داد. تیم مدیریت بارنزفولد موجود باقی می‌ماند و شرکت متعهد است که تمام تعهدات خود در قبال مشتریان خود را در آینده انجام دهد و در واقع پایگاه مشتریان خود را در آینده گسترش دهد.

“هم افزایی بزرگی بین این دو شرکت وجود دارد – دو تجارت قدیمی باغبانی با ارزش های مشترک. ما مطمئن هستیم که هر دو تجارت با هم رونق و رونق خواهند داشت.»