اکنون برای سومین چالش استارت آپ اقدام کنید و یک بلیت برای GreenTech Americas برنده شوید

برنده یک بلیط رفت و برگشت به مکزیک و یک فضای رایگان در نمایشگاه تجاری Greentech Americas – از 21 تا 23 مارس 2023 (از جمله ساخت غرفه) دریافت می کند. او همچنین در مرحله گرین‌تک جایگاهی برای معرفی شرکت و راه‌حل‌های خود در این بخش خواهد داشت و این فرصت را خواهد داشت تا با بیش از 2400 متخصص در این بخش شبکه‌ای کند.

سفارت هلند در مکزیک با همکاری دفتر پشتیبانی کسب و کار هلند در کوئرتارو و تیم GreenTech Americas از استارت آپ ها یا شرکت های بزرگ هلندی با راه حل های نوآورانه و پایدار برای بخش باغبانی که به دنبال تجارت در آمریکای لاتین هستند دعوت می کند تا در سومین چالش راه اندازی.

Greentech Americas یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های تجاری باغبانی در آمریکای لاتین و محل ملاقات بخش فناوری پیشرفته است.

سفارت هلند در مکزیک با همکاری دفتر پشتیبانی کسب و کار هلند در Queretaro و تیم GreenTech Americas از استارت آپ ها یا شرکت های بزرگ هلندی با راه حل های نوآورانه و پایدار برای بخش باغبانی که به دنبال تجارت در آمریکای لاتین هستند دعوت می کند تا در سومین چالش راه اندازی.

منبع: www.agroberichtenbuitenland.nl.



منبع برای شرکت در چالش، لطفاً پیوند زیر این مقاله را بررسی کنید و انگیزه نامه خود را (حداکثر 3 A4) به زبان هلندی یا انگلیسی تا قبل از سه شنبه 10 ژانویه 2023 به [email protected] ارسال کنید.