“اگر گیاهی وجود دارد که به دنبال آن هستید، ما می توانیم آن را پیدا کرده و مستقیماً به درب منزل شما ارسال کنیم.”


متخصص در مواد اولیه منحصر به فرد و جالب، Fleurizon نه تنها به تنوع، بلکه به مواد زیبای خود افتخار می کند. و در Cultivate’23، که از 16 تا 18 جولای در کلمبوس، اوهایو، در ایالات متحده برگزار شد، آنها جالب ترین و منحصر به فرد ترین گونه های خود را از سراسر جهان ارائه کردند. آنها در نمایشگاه بسیاری از گیاهان جدید و همچنین بسیاری از گونه های کلاسیک و بسیار مورد تقاضا را معرفی کردند. کنجکاو؟ بیشتر در مورد انواعی که در این مقاله در زیر به نمایش گذاشته شده اند.


تیم Fleurizon در Cultivate’23 در کلمبوس، OH، ایالات متحده.

صفحه نمایش شامل بسیاری از پیشنهادات فلورایزن به خوبی شناخته شده است. گیاهان منحصر به فرد و متفاوت مانند کوکورما، آدنیوم، رز صحرا، Tillandsia xerographica و Phormium. همچنین، ما مجموعه‌ای منحصربفرد برای فروش عمده گیاهچه‌هایی مانند Haworthia، Sansevieria منحصربه‌فرد، Agaves و Kalanchoes داریم، و مجموعه‌ای بزرگ‌تر از حد معمول موجود در این مقادیر و همچنین گیاهان خانگی مانند Alocasia، Philodendron، Monstera (همچنین صورت فلکی تایلندی، مانند صورت فلکی تایلندی، از طریق کشت بافت گیاهی استپ‌هانی، از طریق کشت بافت گیاهی 3) موجود است. رابرت پتورینی از فلوریزون می‌گوید: آدنیوم، آدنیا و بسیاری موارد دیگر به نمایش گذاشته شد.


برای بزرگنمایی تصویر اینجا را کلیک کنید.

واریته‌های جدیدی که در Cultivate 2023 معرفی شدند از طیف منتخبی از گونه‌ها هستند، او ادامه می‌دهد: “دو مورد برجسته برای نمایشگاه دو گونه زیبا از کاکتوس است. اول، Astrophytum asterias، یک کاکتوس فوق‌العاده زیبا و جالب. این کاکتوس‌های کوچک به دلیل عادت کوچکشان و شکل کره کوچکشان بسیار محبوب هستند. حداقل می گویند کاکتوس. با تنوع زیبا با طیف گسترده ای از رنگ ها که تضمین می کند هیچ کاکتوسی شبیه به آن نخواهد بود.”

نکته جالب دیگری که Fleurizon به بازار آورده است، خط جدیدی از گیاهان گلدانی سبزیجات است. چیزی که این گیاهان را از سایر گیاهان گلدانی متمایز می کند این است که به دلیل عادت رشد فشرده، این گیاهان نیازی به تنظیم کننده رشد گیاهی ندارند و در نتیجه سود تولیدکنندگان را افزایش می دهد و در عین حال استفاده از مواد شیمیایی روی این گیاهان خوراکی را کاهش می دهد.

Fleurizon هم دلال و هم واردکننده است که با مواد گیاهی وارداتی داخلی و خارجی سروکار دارد و با بیش از 200 مزرعه واقع در ایالات متحده و اروپا و همچنین مزارع واقع در سراسر آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی کار می کند. “ما دوست داریم فکر کنیم که اگر گیاهی وجود دارد که به دنبال آن هستید، می توانیم آن را پیدا کرده و مستقیماً به درب منزل شما ارسال کنیم!”

اگر امسال غرفه Fleurizons را از دست دادید، نگران نباشید، زیرا آنها برای Cultivate 2024 در غرفه 2117 در همان مکان خواهند بود یا از طریق تلفن یا ایمیل با آنها تماس بگیرید یا به وب سایت آنها نگاهی بیندازید.

برای اطلاعات بیشتر:
فلوریزون
تلفن: +1 805-389-8980
[email protected]
www.fleurizon.com



منبع