“جهان برای محصول ما فریاد می زند، ما فقط باید کار کنیم که چگونه آن را به آنجا برسانیم.”

اما آقای ترنر برخی از چالش‌ها را برای صادرات، از جمله هزینه تولید در استرالیا، پروتکل‌های بین‌المللی، ظرفیت و نفوذ بازار، چالش‌های لجستیکی، و موانع غیرتعرفه‌ای مانند ازدحام بندرها برجسته کرد.

آقای ترنر توضیح داد: «برای صادرات، ما عمیقاً باید بفهمیم که در حال انجام چه کاری هستیم و بازارهایی را که در حال رفتن به آن هستیم، درک کنیم. “ما باید مشتریانی را که در آن بازار هستند و ارزش آنها را از محصول شما درک کنیم. باید خلاقانه فکر کنیم که چگونه می‌توانیم این ارزش را به بازار برسانیم؛ ممکن است اینطور نباشد که شما یک قطعه میوه یا محصولی را تحویل می‌دهید، بلکه تکنیکی را صادر می‌کنید که در مزرعه استفاده می‌کنید. بنابراین، آنچه را که می‌خواهند به مردم بدهید و به آنها داستان بگویید، زیرا ارزش افزوده ذاتی چیزی است که ما اغلب شریک تجاری ما را از دست می‌دهیم. ما فقط باید کار کنیم که چگونه آن را به آنجا برسانیم و پول به دست آوریم – ما این کار را از طریق بازاریابی و عمدی در مورد کاری که انجام می دهیم انجام می دهیم.”

هایدی ویگنهاوزر از دپارتمان کشاورزی و شیلات کوئینزلند (DAF) برخی از محصولات ویژه ای را که توسط دپارتمان او در مناطق گرمسیری این ایالت در حال رشد و تحقیق بودند، توضیح داد. این شامل خربزه مخصوص، زنجبیل، زردچوبه، کدو تنبل مخصوص، کدو حلوایی، کدو سبز، لوبیا تخت، میوه اژدها، رامبوتان، پاپایا و موز بود.

این کنفرانس همچنین از مایک ایوانز از Fresh Partners Marketing شنیده شد، که تاکید کرد این مشتریان هستند که صنعت را هدایت می کنند زیرا آنها کسانی هستند که در نهایت “پول واقعی” را به سیستم وارد می کنند، بنابراین باید به آنها احساس مهم بودن داد تا اینکه صرفاً یک فرآیند مبادله ای ساده باشد.

این فقط بازاریابی و صادرات نبود، بلکه نمایندگان همچنین در جلسات ارائه اختصاصی با موضوع محصولات جدید و سیستم های تولید، توسعه صنعت، منطقه ریشه و بستر، و پس از برداشت و ایمنی مواد غذایی شرکت کردند. سخنرانان اصلی از هنری گوردون اسمیت و پروفسور پل گوتیه حضور داشتند و پنج دانشجو پروژه های تحقیق و توسعه خود را ارائه کردند.

همچنین یک جلسه در مورد حشیش دارویی برگزار شد که در آن نمایندگان از پرورش دهنده اندرو اولی در مورد اینکه چگونه او توانسته است هزینه های رو به رشد خود را پایین نگه دارد و همچنین پروژه های تحقیقاتی در زمینه زراعت، آسیب شناسی و حشره شناسی و یک جلسه دیگر در مورد اهمیت بیان جنسی در حشیش ساتیوا شنیدند. جلسه با سخنرانی لوسی هاسلم آغاز شد، کسی که پس از مشاهده تسکین چشمگیر پسرش دن که با سرطان روده مبارزه کرد، پیشرفت حشیش دارویی را در کشور رهبری کرد.

تقاضای زیادی برای صادرات محصولات زراعی تحت حمایت استرالیا، به ویژه در آسیا وجود دارد، اما به گفته سازمان اوج صنعت، چالش‌های متعددی پیرامون عرضه وجود دارد.

شام صنعت نیز چهارشنبه شب برگزار شد و سپس این رویداد چهار روزه با تورهای مزرعه در سراسر منطقه امروز به پایان رسید.



منبع

خانم ویگنهاوزر گفت: «در خارج از کشور، بسیاری از این محصولات وجود دارند که در حال حاضر با کشت محافظت شده کشت می‌شوند. مانند هر سرمایه‌گذاری کشاورزی، پرورش‌دهنده باید فرصت‌های بازار را شناسایی کند و سیستم‌های تولید را توسعه دهد. در DAF، ما از توسعه فرصت‌های محصول جدید از طریق پروژه‌های تحقیقاتی حمایت می‌کنیم و کشف می‌کنیم که در کجا کشت محافظت‌شده می‌تواند برای صنعت باغبانی نه تنها در کوئینزلند بلکه در استرالیا مفید باشد.»

آقای ایوانز گفت: «ما (پرورش‌کنندگان و فروشندگان) قهرمان نیستیم. “وظیفه ما این است که مصرف کننده در مغازه احساس قهرمان بودن کند. شغل ما، چه ساختارها و چه دانشی داشته باشیم، هر کاری که انجام می دهید – آن را در مورد خودتان ایجاد نکنید. اگر شروع به گفتن به مصرف کنندگان در مورد اینکه چقدر خوب هستید و چه زیرساختی دارید، آنها می گویند، “این بدان معناست که هزینه بیشتری برای آن خواهید داشت.” اگر داستان را تغییر دهیم و بگوییم، می‌توانید از محصولات ما برای کمک به خانواده‌تان در یک زمان خاص از روز استفاده کنید، ناگهان به آن‌ها احساس قهرمانی می‌دهید و انگار دارند کار مهمی انجام می‌دهند.»

مدیر اجرایی سم ترنر در کنفرانس PCA در بریزبن گفت که مهم است که افراد در این صنعت خلاقانه در مورد چگونگی افزودن ارزش به محصولات خود فکر کنند.

امیلی ریگبی همچنین در مورد آینده صنعت حشیش در استرالیا سخنرانی کرد و در حالی که اعتراف کرد که در سراسر کشور به دلیل فرآیندهای نظارتی بالا که توسط دولت ها تحمیل شده است، جایی که باید باشد نیست، او خوش بین است که تولیدکنندگان بیشتری در سراسر کشور وارد عمل شوند. او علاوه بر یک هدف دارویی، محصولات بالقوه این گیاه، از جمله غذا، نوشیدنی، زینتی، و مواد خنثی و همچنین تقویت بازارهای گردشگری را کشف کرد.