ایجاد یک روش تمیز و ثابت برای تولید CO2 در محل به واقعیت



منبع


(اعتبار عکس: Tilen Sesel)


Estee Chaikin (اعتبار عکس: Tilen Sesel)

کربن مقرون به صرفه
پس از درک نیازهای مزرعه، هزینه ای به ازای هر کیلوگرم CO2 تعیین می شود تا نوسانات را برطرف کند. منطق Skytree این است که با قیمتی 20 درصد کمتر از آنچه کشاورزان عمودی امروز می پردازند، عرضه کند. به عنوان مثال، یک مزرعه کانتینری به 3 کیلوگرم CO2 در روز نیاز دارد. استی توضیح می دهد: «فرای ارائه CO2 تمیز، اقتصاد باید منطقی باشد. مدل کسب و کار ما بر اساس هزینه اجاره ماهانه است که شامل تعویض و نگهداری فیلتر سالانه می شود.

در حال حاضر، Skytree در حال ساخت واحدهای آزمایشی موجود در اتحادیه اروپا و آمریکای شمالی است. ما در حال بررسی شرکای آزمایشی امکان پذیری هستیم که می خواهند با ما همکاری کنند تا بتوانیم واحدهای بیشتری را در شرایط واقعی آزمایش کنیم، در حالی که ما برای تولید انبوه آماده می شویم.

استی تاکید می کند: “علاوه بر این، هزینه های حمل و نقل و هزینه های هر کیلوگرم CO2 همچنان در نوسان است و به طور کلی در حال افزایش است. هر پیشنهادی بسیار متفاوت است زیرا هر مزرعه ای متفاوت ساخته شده است. ما ابتدا به ظرفیت CO2 مورد نیاز برای مشتری می پردازیم. و سپس ما پیشنهاد خود را برای استقرار واحد Skytree مناسب در محل ایجاد خواهیم کرد.”


واحد SkyTree در Growy نمایش داده شد (اعتبار عکس: Tilen Sesel)

در طول مشاوره CO2 با Skytree، سطوح CO2 هدف مورد بحث قرار می گیرد، که مطابق با نیاز دقیق مزرعه است. در حالی که نشتی چیزی است که اغلب درباره آن صحبت نمی شود، Estee توضیح می دهد.” فناوری ما هوشمند است و می تواند به ارائه شفافیت بیشتر در مورد نشت کمک کند. از طریق پلت فرم نرم افزار Skytree، کنترل ها بر اساس عناصر زیر برای واحدها در دسترس خواهند بود؛ چه زمانی از روز. کشاورزان و همچنین سطوح CO2 مورد نیاز برای محصولات در حال رشد هستند.

نرم افزار آسان برای مراقبت از کربن شما
همیشه متصل، این چیزی است که واحد هوشمند و نرم افزار آن ارائه می دهد. Skytree می تواند به ادغام نرم افزار در هر پلتفرم مدیریت مزرعه از طریق API یا از طریق رابط مستقل آنها کمک کند. از طریق اتصال به ابر Skytree، مصرف CO2 اندازه‌گیری و صورت‌حساب می‌شود، طول عمر فیلترها برای اطمینان از تعویض به موقع نظارت می‌شود، و نگهداری پیشگیرانه برای اطمینان از عملکرد بدون وقفه برنامه‌ریزی می‌شود.

“ما می خواهیم واحدهای جذب کربن در محل Skytree دارای ارزش اقتصادی باشند و راه حلی مقرون به صرفه و پایدار به کشاورزان ارائه دهند. و توانایی ادغام واحد Skytree در سیستم اتوماسیون مزرعه عمودی به مزارع داخلی کمک می کند تا عرضه را کنترل و بهینه کنند. CO2 دقیقاً برای مزرعه آنها و محصولاتی که رشد می کنند مورد نیاز است.

Estee Chaikin، مدیر عامل شرکت SkyTree می‌گوید: «آنچه که ما می‌دانیم و دریافتیم این است که امروزه، بسیاری از مزارع عمودی از سیلندرها و مخازن ناپایدار برای نیازهای کربن خود استفاده می‌کنند، که اغلب به عنوان یک محصول جانبی از تولید سوخت فسیلی تولید می‌شود.»

برای اطلاعات بیشتر:
استی چایکین، مدیر ارشد اجرایی
[email protected]
درخت آسمان
www.skytree.eu

Skytree توسعه دهنده واحدهای غیرمتمرکز جذب مستقیم هوا برای گلخانه های کوچک و مزارع عمودی و کانتینری است. علاوه بر این، Skytree یک شرکت تحقیقاتی کاربردی است که کربن دی‌اکسید کربن اتمسفر را از هوای محیط جذب می‌کند و آن را در اختیار بازارهای مختلفی قرار می‌دهد که نیاز به CO2 غنی‌شده و خالص دارند. اولین بازاری که Skytree واحدهای جذب کربن را ارائه می دهد، کشاورزی در محیط داخلی است.