“این ضروری است که در هر مرحله از فرآیند آرامش خاطر به کشاورزان داده شود.”

در 21 – 22 – 23 مارس 2023، سومین نسخه GreenTech Americas در Querétaro Centro de Congresos در مکزیک برگزار خواهد شد. Biogrow در غرفه 537 حضور دارد.



منبع

کوئنتین در Greentech Americas حضور دارد


و به هند!

بازدید از دفتر مرکزی در سریلانکا

ملاقات در فرانسه

از فرانسه به سریلانکا، به هند و بازگشت به مکزیک. کوئنتین گومیس، مدیر فروش Biogrow Mexico، به موقع برای نمایشگاه تجاری GreenTech Americas که این هفته در Quéretaro برگزار می شود، به مکزیک بازگشته است. در طی دو هفته گذشته، او از چندین عملیات گلخانه ای بزرگ متعلق به گروه ویلا در فرانسه و سایت های تولید Biogrow در هند و سریلانکا بازدید کرده است.

کیسه های رشد بیوگرو

تغییر از کشت هیدروپونیک
این هفته نمایشگاه تجاری Greentech Americas در Quéretaro در دستور کار است. به گفته کوئنتین، ردپای Biogrow در مکزیک به دلیل روی آوردن بیشتر تولیدکنندگان به کشت هیدروپونیک و انتخاب مشتریان بیشتر بسترهای Biogrow در حال گسترش است – هر دو مستقیماً به کیفیت بسترها و خدمات جامعی که از لحظه ثبت سفارش خود دریافت می کنند مربوط می شود. بسترها در درب گلخانه خود تحویل داده می شوند.

گیاهان فلفل و گوجه فرنگی
کوئنتین دو سال پیش به Biogrow Mexico پیوست و از آن زمان تاکنون شاهد رشد قابل توجهی برای شرکت بوده است. نگاهی به چندین گلخانه در این کشور به شما نشان می دهد که گیاهان فلفل جوان در مکعب های رشد Biogrow و هکتارها از گیاهان فلفل و گوجه فرنگی در کیسه های رشد خود رشد می کنند. Biogrow Mexico با مشارکت Toyo Kasei محصولات کوکو خود را به کشاورزان بیشتری عرضه می کند.

سفر اخیر کوئنتین او را به فرانسه برد، جایی که با تیم تجاری و همچنین چندین مشتری از صنعت گلخانه فرانسه ملاقات کرد. از آنجا، او به هند سفر کرد، جایی که او و فابریس فیور، مدیر تجاری Biogrow، از تاسیسات جدید توسعه یافته و اجرا شده توسط Biogrow India در تامیل نادو بازدید کردند. در سریلانکا از سایت اصلی تولید این شرکت و دفتر مرکزی سریلانکا بازدید کردند. Biogrow همچنین اخیراً یک سایت تولید در فیلیپین افتتاح کرده است.

زمان های چالش برانگیز
“حضور ما در نمایشگاه تجاری گرین‌تک به منظور تقویت خدماتی است که به مشتریان خود در مکزیک و بازارهای اطراف ارائه می‌دهیم. طی چند سال گذشته، با همه‌گیری و سایر چالش‌هایی که در این صنعت با آن مواجه بوده‌ایم، ما به بارها و بارها دیده شده است که حضور محلی چقدر مهم است که بتوانیم از گلخانه‌های مشتریان خود بازدید کنیم، از آنها پشتیبانی فنی کنیم و اطمینان حاصل کنیم که آنها پتانسیل رشد محصولات خود را به حداکثر می‌رسانند.” کوئنتین می گوید. «حتی اگر آن سال‌ها برای همه چالش‌برانگیز بود، قطعاً به ما کمک کرده است خدمات کلی را که به مشتریان خود ارائه می‌دهیم بهبود بخشیم، که برای ایجاد آرامش خاطر در هر مرحله از فرآیند ضروری است، و این امر در هر کجای دنیا که هستند صدق می‌کند. “