“این فناوری برای همه مواد فاسد شدنی به خوبی کار می کند، به ویژه در مورد کالاهایی مانند کاهو، گل های شاخه بریده.”

“این فناوری برای همه مواد فاسدشدنی (میوه و سبزیجات) به‌خوبی کار می‌کند، به‌ویژه در کالاهایی مانند کاهو، گل‌های شاخه بریده و غیره، که در آنها حفظ رطوبت بسیار مهم است. بر خلاف غیرفعال، از زمان Daikin CA می‌توان از آن برای حمل‌ونقل کوتاه و بلند استفاده کرد. این سیستم مجهز به یک ژنراتور نیتروژن مستقل است که به سرعت O2 را کاهش می دهد و CO2 را در سطح مطلوب به سرعت مدیریت می کند.

به گفته Ah Goh، Daikin Active CA محموله‌های موفقی را فعال کرده است که ماندگاری محصولات تازه را بهبود بخشیده و در شرایط عالی به بازارهای جدید و دوردست می‌رسند.

در میان آنها عبارتند از: آووکادو از پرو تا هند، موز از اکوادور تا خاورمیانه، زغال اخته از پرو تا آسیا، سیب کاستارد از تایوان تا کانادا/تورنتو، و شکر از پرو تا ژاپن.

Daikin Active CA در سال 2017 وارد بازار شد. واحد Daikin CA در یک کانتینر حمل و نقل با یک ژنراتور نیتروژن مستقل کار می کند که با استفاده از فناوری ثبت شده VPSA (جذب نوسان فشار در خلاء) جو خود را تولید می کند.

“Daikin Active CA به مشتریان ما کمک می کند تا با محافظت از محموله پیشرفته در مقایسه با سایر فناوری های CA، به ویژه سیستم های شخص ثالث (همه انواع غیرفعال) عملکرد بهتری داشته باشند.”

Goh Ah Huat، مدیر کل، جهانی توضیح می دهد: “فناوری VPSA Active CA برای کاربرد کانتینر حمل و نقل همانطور که از نام آن پیداست – فعال است، در حالی که سایر فناوری های اصلی موجود در بازار سیستم های غیرفعال هستند و بنابراین بر تنفس محموله و غیره متکی هستند.” بازاریابی و خدمات در یخچال دایکین.

سیستم پاکسازی نیتروژن محموله را با نیتروژن غنی پوشانده و غلظت O2 و CO2 داخل ظرف را به سرعت در حد مطلوب تنظیم می کند. فشار مثبت ایجاد شده هوای محیط را مسدود می کند تا اطمینان حاصل شود که جو به طور فعال و دقیق برای کل سفر حفظ می شود.

برای اطلاعات بیشتر:
گو آه هوات
بخش کانتینر ریفر دایکین
تلفن: 87989460-65+
[email protected]
www.daikinreefer.com



منبع