این مزرعه درآمد ناخالص چند میلیون دلاری دارد و این پتانسیل را دارد که این درآمد را دو یا سه برابر کند.

سبدهای معلق و گیاهان محوطه سازی
راسک: “با توجه به اینکه بسیاری از مزارع ما به دلیل کشاورزان مسن رو به زوال هستند، زمان آن فرا رسیده است که ما کشاورزان جوان تر قدم برداریم و سنت را ادامه دهیم. مزرعه ای 40+ ساله که به عنوان یک پرورش دهنده سبدهای آویزان ساده شروع به کار کرد، به یک مزرعه کامل تبدیل شد. – مزرعه گیاهان دمنده سرپوشیده، نه تنها سبدهای آویزان را پرورش می دهد، بلکه گیاهان محوطه سازی را برای صاحبان خانه و مناظر به طور یکسان پرورش می دهد. رشد گیاهان در مزرعه برای خرده فروشی، بلکه ارسال آنها به سراسر ایالت تگزاس به عنوان عمده فروش به شرکت های منظره و فروشندگانی که عرضه می کنند. به Home Depot و Lowes نیز.

گسترش مزرعه به صنعت گل شاخه بریده
کشاورز صاحب این ملک به دنبال بازنشستگی است. او بیش از 40 سال کار کرده است و به دنبال انتقال دانش خود به صاحب جدید است. او یک پرورش دهنده سر دارد که بیش از 30 سال با او بوده است و مایل است در آنجا بماند و برای صاحب جدید کار کند. و جیم راسک و تیمش به دنبال آن هستند که مالک جدید باشند تا به آنچه ساخته شده است ادامه دهند و همچنین مزرعه را در صنعت گل بریده گسترش دهند. مزرعه با دو چاه و همچنین یک حوض دو جریب و یک حوضچه چهار جریب راه اندازی شده است، بنابراین گسترش به گل های شاخه بریده به راحتی امکان پذیر است.

علاقه مند؟ برای تماس با راسک برای جزئیات بیشتر اینجا را کلیک کنید.



منبع

اتوماسیون
جیم راسک و تیمش قصد دارند ابتدا روی اتوماسیون سرمایه گذاری کنند و در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن یک دستگاه کاشت Ellepot هستند که ریشه زایی سریع تر و سالم تر را ترویج می کند و به کاهش هزینه های نیروی کار و استفاده از پلاستیک کمک می کند.

آیا به دنبال یک پروژه سرمایه گذاری هستید؟ شاید این مزرعه گیاهی بیش از 40 سال در تگزاس چیزی برای شما باشد. جیم راسک، که همراه با تیمش به دنبال سرمایه‌گذارانی هستند، می‌گوید: “مزرعه کنونی درآمد ناخالص چند میلیون دلاری دارد و این پتانسیل را دارد که این درآمد را دو یا سه برابر کند. علاوه بر این، گسترش به گل‌های شاخه بریده به راحتی قابل دستیابی است.” به این تلاش کمک کند. آنها سالها تجربه در پرورش انواع گیاهان در گلخانه خود دارند.