بازاریاب گل سال در IFPA معرفی شد

بازاریاب گل سال هر ساله برای شناسایی یک رهبر گل که به ویژه در صنعت گل در آن سال تأثیرگذار بوده است، ارائه می شود.

انجمن بین المللی محصولات تازه (IFPA) برنده جایزه بهترین بازاریاب گل سال را در مراسم پذیرایی گل در نمایشگاه جهانی محصولات و گل امسال اعلام کرد. برنده امسال رئیس و مدیرعامل Sun Valley Floral Farms، Lane DeVries است.



منبع

این جایزه توسط برنده سال 2021، دبورا زولیک از والمارت، در مراسم استقبال پرشور Floral Enchanted Biergarten اعلام شد.

بکی رابرتز، مدیر IFPA Floral گفت: “من برای لین هیجان زده هستم.” “او یک داوطلب و مربی متعهد و متعهد برای صنعت ما بوده است و باعث افتخار بود که شاهد تجلیل از او توسط همتایانش در مراسم پذیرایی باشیم. هدف از این جایزه قدردانی از آثار بزرگی است که الهام بخش و تأثیرگذار بر تلاش های صنعت در برای اینکه همه ما را به سمت یک صنعت قوی‌تر سوق دهد، لین این مأموریت را انجام می‌دهد و هیچ کسی شایسته‌تر نیست.»

کتی برنز، مدیرعامل IFPA گفت: «صنعت گل ما بر اساس میراث و میراث مزارع خانوادگی ساخته شده است، و دیدن آن در دریافت کننده جایزه امسال بسیار شگفت انگیز است. “رهبری لین از مزارع گل شروع می شود و تا سراسر راه به بازاریابی گل سوپرمارکت و تجارت گل گسترش می یابد. تعهد او به آموزش تضمین می کند که مصرف کنندگان با هر خرید لذت تازه ای را تجربه کنند، و من عمیقا از نقشی که او در ساخت و تقویت گل IFPA ایفا کرده است قدردانی می کنم. انجمن.”

در این اعلامیه، Zoellick احساسات همتایان DeVries را به اشتراک گذاشت. نامزدها اشتیاق برنده به کارش و اعتقاد قوی به اهمیت و قدرت گل ها را تشخیص دادند.

برای اطلاعات بیشتر:
انجمن بین المللی محصولات تازه (IFPA)
www.freshproduce.com