بازار همیشه در حال تغییر که باغبانی است


در بازار همیشه در حال تغییر و رشد امروزی که صنعت باغبانی است، همه چیز می تواند در یک چشم به هم زدن تغییر کند، دقیقا همان چیزی است که این روزها در بازار شاهد آن بوده ایم. فرانک دی گرف، مدیر عامل این شرکت که انواع مواد اولیه گیاهی را از سراسر جهان وارد می کند و آنها را در سراسر جهان عرضه می کند، توضیح می دهد، با این حال، Fleurizon می تواند نشانه هایی از خوش بینی را ببیند.

“در حال حاضر، تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که برای چیزی برنامه‌ریزی کنیم که باعث بازگشت مشتری می‌شود. همه خواهان کسب و کار تکراری هستند، چه عمده‌فروشی یا خرده‌فروشی، اما همه می‌توانیم توافق کنیم که بهترین راه برای بازگرداندن آنها استفاده از گیاهان منحصر به فرد و غیر معمول است. و تنوع بخشیدن به گیاهانی که به سختی یافت می شوند و نمی توان آنها را به راحتی پیدا کرد. و این دقیقاً همان جایی است که ما در Fleurizon در آن خوب هستیم. برای داشتن مواد گیاهی عمده فروشی برای بازار شما. گیاهان منحصر به فرد و متفاوت. مانند Cucurma، Adenium رز صحرا، Tillandsia xerographica، Phormium، و Cortaderia’ Tiny pampa’ برنده جایزه ما (به هر حال، ما در یکی دو سال آینده با یک نقره و طلا خواهیم آمد). اما چیزهای بیشتری وجود دارد.” ادامه دارد.

از چپ به راست: شکلات قرمز کورکوما، پلنگ صورتی فورمیوم، و کورتادریا سلونا ریز پامپا

“با این گفته، اجازه دهید در مورد چیزهای خوش بینانه و زیبایی که همه ما به عنوان باغبان دوست داریم صحبت کنیم. گیاهان! ساکولنت ها هنوز هم در بازار بسیار داغ هستند (ما مجموعه ای منحصر به فرد برای فروش عمده گیاهچه های Haworthia، Sansevieria Agaves، Kalanchoes، مجموعه ای بزرگتر از حد معمول موجود در آن مقادیر) و زمانی پادشاه بازار منحصر به فرد بودند. اما بازار تغییر کرده و جای خود را به بازار گیاهان منفجره خانگی مانند آلوکازیا، فیلودندرون، مونسترا (مانند صورت فلکی تایلندی از کشت بافت) داده است. و گیاهانی که یافتن آنها سخت تر است و تقریباً همیشه فقط از طریق کشت بافت وارداتی مرحله 3 در دسترس هستند. همچنین گیاهان کائودکس مانند استفانیا، آدنیوم، آدنیا و بسیاری دیگر، همچنان گیاهان سرپوشیده بسیار گرم و پرفروش هستند. که بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال آن هستند. گیاهان خانگی همچنان بازار را با گیاهان با ارزش بالا و منحصر به فرد هدایت می کنند که هنوز هم تقاضای زیادی دارند. بسیاری از خانواده ها حداقل یک گیاه خانگی دارند، همانطور که بسیاری نشان می دهند. احتمال هدیه دادن یک گیاه خانگی در آینده برای انتقال تجربه. با اینکه مردم خود را به عنوان “والدین گیاه” معرفی می کنند، بازار گیاهان خانگی فقط یک مد یا یک روند نیست، بلکه در حال تبدیل شدن به بخشی از زندگی روزمره مردم است و نباید دست کم گرفت!


در جهت عقربه های ساعت: Plumeria R. Rainbow Star، Stephania Erecta، Sanseveria Ghost، Tillandisa Xerographica، و Adenium New Rainbow Sp.

بازار گیاهان ویژه نیز اخیراً شاهد رونق کامل برای Fleurizon بوده است. “در مورد Dieffenbachias، Plumeria و Curcuma، برای نام بردن از چند مورد، ما شاهد افزایش زیادی در تقاضا بوده ایم. بهترین راه برای بازگرداندن مشتریان این است که در لبه پیشروی منحصر به فرد و متفاوت باشید. این دقیقا همان چیزی است که ما تخصص داریم. در اینجا در Fleurizon. فروش و واردات گیاهان منحصر به فرد و جالبی که همه ما دوست داریم و به شدت مورد توجه تولیدکنندگان و مصرف کنندگان هستیم، می تواند یک مشتری علاقه مند و متعهد را تضمین کند.”

فینفهرست جزئی گیاهان آنها در کاتالوگ آنها، و اگر نمی توانید آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید؟ “از ما در خدمات مشتری ([email protected]) بپرسید، شاید بتوانیم این گیاه جدید (سری) را برای بازار جدید شما پیدا کنیم!”

مشتاق دیدن انواع Fleurizon هستید؟ با تیم ملاقات کنید و یک کاتالوگ را در نمایشگاه های زیر دریافت کنید: غرفه TPIE #403 و IPM Booth Hall2 B30

برای اطلاعات بیشتر
فلوریزون
رابرت پتورینی
ایمیل: [email protected]
www.fleurizon.com



منبع