با ستاره گل رز جدید دیوید آستین در نمایشگاه گل چلسی آشنا شوید

این گل رز ساکن شهر که شیفته تلاش دنی برای دسترسی بیشتر و فراگیرتر کردن باغبانی بود، جفتی عالی برای به اشتراک گذاشتن اشتیاق ما برای قدرت باغبانی و امکان شکوفه دادن گل رز در هر منظره ای بود.

دیوید آستین – رولز رویس از پرورش دهندگان گل رز در انگلستان – از گل رز جدید زردآلو خود در نمایشگاه گل چلسی 2023 رونمایی کرد.

ادامه مطلب را در flowerpowerdaily.com بخوانید



منبع

دیوید آستین® Roses گل رز درختچه ای انگلیسی جدید خود را به نام دنی کلارک – باغبان سیاه با 10000 دلار از درآمد حاصل از اهدای به غیر انتفاعی Grow2Know ارائه کرد. جای تعجب نیست که در نمایشگاه معتبر گل جایزه طلا را نیز از آن خود کرد.

به گفته این شرکت، Dannahue® غیر معمول ترین و فوق العاده پیچیده ترین عطرها را دارد. لیموی میوه‌ای، لیچی و زردآلوی تازه در لایه‌ای نرم از چای و مر می‌پیچند که پوست آن را متعادل می‌کند و آن را با گرما آغشته می‌کند.

از آنجایی که هر گل در شرکت آنها داستانی پشت خود دارد، این گل از دنی کلارک الهام گرفته شده است. همانطور که این شرکت توضیح می دهد، “در سال 2022، دیوید آستین به شدت تحت تاثیر باغ نمایشگاه گل RHS چلسی به نام “Hands off Mangrove” توسط غیرانتفاعی Grow2Know قرار گرفت. این باغ توسط دنی کلارک به همراه تایشان هایدن اسمیت، بنیانگذار Grow2Know طراحی شد و دو موضوع برجسته بی عدالتی اجتماعی و جنگل زدایی جهانی را با قدرت متحد کرد.