با کودک 12 ساله دیوانه کوکب که رویای ایجاد یک شکوفه فوق العاده را در سر می پروراند، ملاقات کنید



منبع مالکوم تایت در سن 10 سالگی زمانی که معلم مدرسه Wadestown او به هر دانش آموز یک نهال کوکب داد تا رشد کند، به بخش گل محمدی افتاد. او وقتی سر پاییزی خود را خم کرد، داغون شده بود. “گریه کردم. احساس می کردم بهترین دوستم را از دست داده ام. من یکی دیگه خریدم تا شرکت کنم. آن لحظه ای بود که به باغبانی گل معتاد شدم.» او به یاد می آورد.

تعداد کمی لیست آرزوهای کریسمس با این نوع رنگ سبز بی‌رحمانه وجود دارد: یک کوپن باغ (برای خرید چوب سگ یا میرت لیمو)، یک گل رز، یک گیاه ماگنولیا، یک کوپن مستقیم Bulbs، یک رودودندرون، یک تاج مارچوبه، و The Abundant. باغ توسط نیوا و یوتم کی.

سپس به اینترنت رفتم و هشت غده دیگر را به همراه تعدادی گلادیول خریداری کردم. به آرامی، مجموعه گلدان های روی عرشه شروع به خزش از پله ها کرد و به سمت خیابان رفت. هر بار که به مرکز باغ می‌رفتم، با بسته‌های بذری که قصد خریدنشان را نداشتم، برمی‌گشتم. دو سال بعد، من 32 گل محمدی دارم و مشکل بزرگ این است که آنها را کجا بگذارم.

نویسنده فهرست سال 2021، اد مالکوم تایت، یک ولینگتونی 12 ساله با وسواس تاخت و تاز گل کوکب و تمایل به خرید ناگهانی دانه ها بیشتر از خاکی است که برای آن خاک دارد.

مقاله کامل را در: www.stuff.co.nz بخوانید