“برای کسانی که در طول تعطیلات دست و پنجه نرم می کنند – این گل ها کمک می کنند”

از آنجایی که همه در این فصل اوقات خوشی را سپری نمی کنند، بیایید به کسانی که ممکن است دچار مشکل هستند، کمی عشق گل بدهیم. هیچ عمل عشقی هرگز هدر نمی رود – به خصوص وقتی که با گل بیان شود. با الهام از از دست دادن سگ محبوبش توسط کنی چسنی، کار #مبارزه با سلامتی و گل های فلورز دو ویل، ما از هنر گلفروشان از سراسر جهان برای به اشتراک گذاشتن احساسات امید، درک، آرزوهای خوب و البته، استفاده می کنیم. عشق.

او می‌گوید: «آنها قصد سرمایه‌گذاری تلاش در یک رابطه را دارند. آنها همچنین به شکنندگی احترام می گذارند. ما ناپایداری گل ها را احساس می کنیم و این به ما یادآوری می کند که مراقبت برای حفظ زندگی ضروری است. بنابراین، برای تجربیات زیر، شاید گل بدهید تا تقویت شود که دوستان و خانواده ما در حین عبور از هر یک از این چالش‌ها مورد علاقه هستند.

مقاله کامل را در www.flowerpowerdaily.com بخوانید.





منبع

از این گذشته ، گلها اغلب آنچه را کلمات نمی توانند بیان می کنند. این جواهرات از طبیعت همچنین روح ما را با آگاهی از این که در تجربه خود تنها نیستیم، تغذیه می کنند. نکته جالب این است که آسایش بین دهنده و گیرنده اتفاق می افتد.

دکتر Loretta Graziano Breuning، استاد بازنشسته مدیریت در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا و نویسنده کتاب “عادت‌های یک مغز شاد” می‌گوید که گل‌ها به طرق مختلف اعتماد اجتماعی را در پویایی گروه تحریک می‌کنند.