برش محصول با آب: “محصول تازه تر می ماند”

لوری گفت: دستگاه برش جت آب Durobyte تنها دستگاهی است که در نوع خود برای استفاده در باغبانی طراحی شده است. “ما فکر کردیم، ما از جت های آب برای برش فولاد استفاده می کنیم، چرا نه برای تولید؟ این دستگاه می تواند جریان آب تا 60000 psi تولید کند. تمیز است، با استفاده از آب جدید و بازیافت شده پایدار است، و سبزیجات وقتی تازه تر می مانند. با استفاده از آب بریده می شود.

پس از صنعت خودرو، کشاورزی دومین بخش بزرگ اقتصاد محلی است. کورتیس لوری، معاون رئیس Durobyte، گفت: “تولیدکنندگان به فناوری باز هستند، اما در روش خود بسیار سنتی هستند.” اتوماسیون در کشاورزی وجود دارد، اما آنها تمایل دارند به هلند برای آن نگاه کنند، زیرا این کاری است که آنها همیشه انجام داده اند. چالش ما این است که آنها را به خانه نزدیکتر نگاه کنند.

مقاله کامل را در www.windsorstar.com بخوانید.



منبع

Durobyte که از یک شرکت خدمات خودروسازی به یک تولیدکننده برای زنده ماندن از همه‌گیری کووید (COVID) تبدیل شد، به معنای واقعی کلمه در لبه‌های برتر فناوری معرفی شده به باغبانی است. آنها از فناوری برش با جت آب استفاده شده در صنعت خودروسازی استفاده کرده اند و یک فرآیند خط مونتاژ ایجاد کرده اند که می تواند توسط پرورش دهندگان میوه و سبزیجات استفاده شود.

با مجموعه بزرگی از گلخانه‌های واقع در شهرستان اسکس، شرکت‌های اتوماسیون صنعتی و فناوری محلی فرصتی را برای انتقال مهارت‌های بهبود یافته در بخش خودرو به صنعت کشاورزی می‌بینند.