برنامه EnviroCrops – یک ابزار پشتیبانی تصمیم برای بخش زیست توده



منبع در حال حاضر حدود 10000 تا 20000 هکتار از محصولات زیست توده چند ساله در بریتانیا کاشته می شود. کمیته تغییرات آب و هوایی (CCC) بیان می کند که برای دستیابی به اهداف خالص صفر، بریتانیا به 700000 هکتار از محصولات زیست توده تا سال 2050 نیاز دارد.

محصولات زيست توده عبارتند از: بيد با چرخش کوتاه (SRC)، اکاليپتوس جنگلداري چرخش کوتاه (SRF)، علف انرژي زا Miscanthus و کنف. این محصولات سریع رشد، پرمحصول هستند و در مزارع متراکم تا 20000 بوته در هکتار رشد می کنند. اکثر گزینه ها چند ساله هستند و پس از برش به سطح زمین دوباره رشد می کنند. میسکانتوس سالانه، بید SRC هر سه سال یکبار و SRF از 8 سال به بعد برداشت می شود.

برنامه EnviroCrops به عنوان منبع مرکزی اطلاعات بی‌طرفانه در مورد محصولات زیست توده در قالبی با دسترسی آسان، رایگان یا کم هزینه و کاربرپسند در نظر گرفته شده است که کشاورزان، مدیران زمین و مشاوران را قادر می‌سازد تا تصمیمی آگاهانه در مورد کاشت بگیرند. و بازاریابی محصولاتی مانند بید، میسکانتوس، صنوبر، اکالیپتوس و کنف.

آنچه شرکای پروژه می گویند:
“تمرکز تجاری برنامه EnviroCrops به کشاورزان کمک می کند تا در صندلی رانندگی قرار گیرند و به آنها امکان دسترسی به اطلاعات با کیفیت خوب و به روز برای اطمینان از اینکه می توانند بهترین تصمیم را برای کسب و کار خود بگیرند. با ساختن این سیستم با مشاوران و مشاوران مشهور Jon Swain، NFU Energy گفت: این سیستم به بهترین وجه توسعه یافته و مرتبط در بازار خواهد بود و می تواند به تبدیل محصولات زیست توده از گزینه های حاشیه ای به برندگان واقعی کمک کند.

BEIS گفته است: “تسریع انرژی‌های تجدیدپذیر خانگی مانند زیست توده، بخش مهمی از پایان دادن به وابستگی ما به سوخت‌های فسیلی گران و فرار است. این سرمایه‌گذاری 37 میلیون پوندی دولت از نوآوری در سراسر بریتانیا حمایت می‌کند، مشاغل را افزایش می‌دهد و در عین حال امنیت انرژی بیشتر را برای سال‌ها تضمین می‌کند. آمدن.”

گیاهان زیست توده چند ساله در حین رشد، کربن را جدا می کنند – نه تنها در ساقه بلکه در ریشه و خاکشان. در حال حاضر، مکانیسم رسمی برای بهره مندی کشاورزان از کربن جدا شده توسط محصولات زیست توده در زمین هایشان وجود ندارد.

بیشتر محصولات زیست توده برای انرژی زیستی کشت می‌شوند و در نیروگاه‌ها یا دیگ‌های گرمایش کوچک‌تر استفاده می‌شوند. بسیاری دیگر از بازارهای نوظهور و بالقوه پرسودتر برای محصولات زیست توده، از جمله بیوکامپوزیت ها، بستر حیوانات، بیوچار، علوفه و داروها وجود دارد.

برای اطلاعات بیشتر:
انرژی NFU
024 7669 6512
www.nfuenergy.co.uk

این پروژه توسط موسسه Agri Food and Biosciences (AFBI) با پشتیبانی از دو انرژی در مشاوره کشاورزی هدایت می شود: Crops for Energy و NFU Energy، و یک شرکت توسعه نرم افزار، Calvium.

چرا زیست توده؟
برنامه نوآوری مواد اولیه زیست توده یک برنامه 36 میلیون پوندی است که از طریق پورتفولیوی خالص صفر خالص 1 میلیارد پوندی وزارت راهبردهای تجاری، انرژی و صنعتی تامین می شود و هدف آن تسریع تجاری سازی فناوری ها و فرآیندهای نوآورانه انرژی پاک در طول دهه های 2020 و 2030 است.

پروژه برنامه وب EnviroCrops 1.57 میلیون پوند بودجه از BEIS از طریق برنامه نوآوری مواد اولیه زیست توده (BFI) دریافت کرده است.