شام بعدی زمین به گلدان برای نمایش طرح های جدید گل

ارین اسنسی در مزارع در مزارع خانوادگی آرنوسکی

حرفه ارین در صنعت گل و گل زمانی شروع شد که او نوجوانی بود و در یک گل فروشی واقع در جنوب کالیفرنیا کار می کرد. در بزرگسالی، او به عنوان مدیر گل به تیم HEB پیوست، سپس در نهایت به سمت مدیر گل کار کرد. او در سال 2016 اندی را در تیم طراحی HEB Bloom استخدام کرد.

برای این شام، اندی به روش قدیمی به روند طراحی نزدیک می شود. او همه چیز را در یک کتاب طراحی کشید و تمام میزها، جمجمه های قندی و دیگر وسایل را شمرد. و همه چیز را در سطوح اندازه گیری کرد تا از دقت و جزئیات اطمینان حاصل شود.

برای اطلاعات بیشتر:
گل های رشد یافته آمریکایی
805-617-4900
صندوق پستی 23151, Ventura, CA 93004 [email protected]
www.americangrownflowers.org



منبع اندی و ارین هیجان زده هستند که این شام میدان به گلدان را به یک تجربه لمسی و همه جانبه تبدیل کنند. آنها همچنین مشتاقانه منتظر ترکیب عناصر فرهنگی منحصر به فرد در این رویداد هستند. از آنجایی که این شام بر جشن دیا د لوس موئرتوس (روز مردگان) متمرکز است، شرکت کنندگان می توانند منتظر گل های گل همیشه بهار زیبا، جمجمه های شکری دست ساز جشن، شمعدان های طلایی، آفرندا و موارد دیگر باشند. اندی گفت: «روز مردگان همه چیز در مورد تأمل در مورد عزیزانی است که از دنیا رفته‌اند. ما امیدواریم که بتوانیم آن را کامل کنیم و آن را راهی زیبا و در عین حال سنتی برای برگزاری مهمانی شام روز مردگان کنیم. این در مورد آوردن بخشی از کسانی است که با شما رفته اند و احساس خانواده و جامعه را به تصویر می کشد. جمجمه های قندی برای تزئین میزها

اکنون زمان آن رسیده است که خلاقیت های طراحان گل، اندی هاپر و ارین اسنسی را تجربه کنید. اندی و ارین بخشی از تیم طراحی HEB Bloom هستند، یک فروشگاه گل با خدمات کامل در سوپرمارکت های زنجیره ای معروف HEB با مکان هایی در سراسر ایالت تگزاس.

اندی همیشه یک طراح طبیعی بوده است. با اینکه از جوانی همیشه عاشق گل بوده، اما کارش را به عنوان یک طراح داخلی آغاز کرده است. حدود 20 سال پیش، او پس از کاهش سرعت کسب و کار طراحی داخلی خود در طول حوادث 11 سپتامبر، طراحی گل را انتخاب کرد. یکی از مشتریانش از او خواست تا عروسی را طراحی کند و از همان جا کارش در صنعت گل و گل متولد شد. اندی از مد، هنر و طبیعت الهام می گیرد. او عاشق جمع آوری آثار هنری و تماشای شوهای مد است تا در راس روندها بماند.

جدای از به تصویر کشیدن زیبایی دیا د لوس موئرتوس، اندی و ارین مشتاقانه منتظرند زیبایی مزرعه خانوادگی آرنوسکی و همه چیزهایی را که تگزاس هیل کشور در طراحی میز ارائه می دهد به نمایش بگذارند. اندی امیدوار است که لحظات شگفت‌انگیزی برای شرکت‌کنندگان ایجاد کند که آن‌ها را وادار به گرفتن عکس از محیط اطراف خود کند و ارین هیجان‌زده است که افراد جامعه را دور هم جمع کند. ارین گفت: “من به رویدادهای زیادی رفته ام، و هیچ چیز مانند یک مزرعه برای شام گلدان نیست.” “هیچ چیز نمی تواند احساس آن را تکرار کند.”

اندی هاپر AIFD – طراح سر برای HEB Blooms