بزرگترین مرکز گل در آسیا

از 4 صبح تا 10 شب می توانید گل را از مقادیر کم تا مقادیر زیاد خریداری کنید. ساعات اوج مصرف تا ساعت 10 صبح ادامه دارد و بعد از ساعت ناهار دوباره تحویل بگیرید. از آنجایی که این بازار همچنین بزرگترین تامین کننده گل به کشورهای همسایه خود است، این بازار همچنین مرکزی برای بسته بندی و حمل و نقل عدل های عظیم گل است. سرزندگی، نشاط، و حیات تجربه بازار گل کلکته بسیار ارزشمند است.

حلقه‌هایی از گل همیشه بهار نارنجی آتشین که به هم متصل شده‌اند، زنجیره‌های بزرگ، دسته‌های گل نیلوفر آبی، گل رز، گل‌های آفتابگردان و انواع گل‌ها را به همراه عطرهای متمایزشان در حالی که وارد بازار می‌شوید، شما را احاطه کرده‌اند. اکثر فروشندگان در پناهگاه های موقت داخل بازار زندگی می کنند و معمولاً با گل آرایی و دسته گل هایی که در فصول جشنواره و مناسبت های مذهبی تقاضای زیادی دارند، مشغول هستند.

یکی از چشم نوازترین مکان‌های این شهر، Mallick Ghat است که به طور گسترده‌ای به عنوان بزرگترین مندی (بازار) گل آسیا در نظر گرفته می‌شود. این بنا توسط رام موهان مالیک در سال 1855 ساخته شد و امسال تولد 164 سالگی خود را جشن می گیرد.

مقاله کامل را در: www.tbsnews.net بخوانید



منبع این شهر بیش از سه قرن قدمت دارد و در 125 سال گذشته، Mallick Ghat، واقع در زیر پل Howrah در سواحل رودخانه Hooghly، هر روز صبح زود مغازه باز می کند تا تمام رنگ هایی را که طبیعت می تواند شکوفا شود را ارائه دهد.