بس برینکمن عضو جدید هیئت مدیره گروه رویال برینکمن شد

از اول ژانویه 2023، بس برینکمن به عنوان مدیر سازمان فنی به هیئت مدیره گروه رویال برینکمن خواهد پیوست. این پیش بینی جاه طلبی های رشد رویال برینکمن و برگ هورتیموتیو از مسیر استراتژیک گروه است. هدف آن دوره تمرکز بیشتر بر نقاط قوت گروه است. این به معنای تمرکز قوی بر فعالیت های تجاری از یک سو و فعالیت های مهندسی از سوی دیگر است. هیئت مدیره فعلی متشکل از پنج نفر است. این توسط بس برینکمن برای سازمان فنی ملحق شده است. او پنجمین نسل برینکمن است که سمت مدیریتی در تجارت خانوادگی دارد.


تیم مدیریت گروه رویال برینکمن. از چپ به راست رامون وردل، گرت یان ون پیر، بس برینکمن، تون ون میل، یان شوترپس و رونالد ون در تانگ.

تون ون میل: “باس مطمئناً سابقه ای در سمت هایی که در 20 سال گذشته در رویال برینکمن داشته است. او پیشرفت بسیار زیادی داشته و نتایج اثبات شده ای به دست آورده است. به خصوص به عنوان مدیر بخش پروژه های فنی، او توانسته است با موفقیت این کار را انجام دهد. بعلاوه، بس سازمان، بازار و همچنین چالش‌های باغبانی تحت پوشش جهانی را می‌شناسد. به گروه رویال برینکمن کمک خواهد کرد تا به رشد خود ادامه دهد.”

ترکیب هیئت مدیره
تیم فعلی متشکل از پنج نفر است. Ton van Mil و Gert-Jan van Peer هیئت مدیره قانونی را به عنوان مدیر عامل و مدیر مالی تشکیل می دهند. یان شوترپس، رونالد ون در تانگ و رامون وردل هر کدام مسئولیت حوزه فعالیت خود را به عنوان کارگردانان برجسته بر عهده دارند. اکنون بس برینکمن به عنوان کارگردان برجسته به آنها می پیوندد.

دوره استراتژیک
دوره استراتژیک گروه رویال برینکمن 2023-2025 تمرکز بیشتر بر نقاط قوت گروه با تمرکز بر تجارت و فعالیت های مهندسی است. این به معنای توسعه تفسیر جدیدی از سازمان های فنی در گروه رویال برینکمن است. از ژوئیه 2022، بس برینکمن مسئول این امر بوده است. پیوستن او به هیئت مدیره، همکاری متقابل، یکپارچگی و یکنواختی را در گروه رویال برینکمن تضمین می کند.

بس برینکمن مفتخر است که بخشی از هیئت مدیره است. بس برینکمن گفت: “من از هیئت مدیره فعلی تشکر می کنم که به من برای برداشتن این گام اعتماد کردند. با خوشحالی و انرژی فراوان، من نیز از این موقعیت جدید برای گسترش و تقویت موفقیت رویال برینکمن در بسیاری از زمینه ها کمک خواهم کرد.” .



منبع