بنیانگذار Bee Conservation Trust برای ایجاد سر و صدایی در کنفرانس آتی GCA

01244 952170



منبع

او بیش از 300 مقاله علمی در مورد اکولوژی و حفاظت از زنبورهای عسل و سایر حشرات و همچنین هفت کتاب منتشر کرده است، از جمله پرفروش‌ترین کتاب‌های ساندی تایمز «نیش در داستان» در سال 2013، «جنگل باغ» در سال 2019 و “زمین خاموش” که اوایل امسال در ماه اوت منتشر شد.”

دیو همچنین رئیس اسکاتلند عاری از آفت کش ها و سفیر انجمن حیات وحش بریتانیا است.

بوم شناس زنبور عسل و بنیانگذار Bumblebee Conservation Trust، دیو گولسون، تخصص خود را در مورد پایداری در کنفرانس سالانه انجمن مرکز باغ (GCA) در بلک برن در ژانویه (22 ژانویه تا 25، 2023) به اشتراک خواهد گذاشت.

ما می دانیم که او یک الهام بخش واقعی برای اعضای ما خواهد بود و به آنها کمک می کند تا بیشتر در مورد مسائلی که با آن روبرو هستیم فکر کنند و اینکه چگونه می توانیم رفتارها را برای مبارزه با از دست دادن گونه ها و تغییرات آب و هوایی تغییر دهیم و چگونه همه اینها به شکل دادن به آینده کمک می کند. کسب و کار اعضا نیز.”

تامی وودهاوس، رئیس GCA، توضیح می‌دهد: “خبر خوبی است که دیو گولسون در کنفرانس ما در روز سه‌شنبه به ما می‌پیوندد. به عنوان یک صنعت و به عنوان افراد، ما کاملاً در نقش خود برای محافظت از سیاره سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و از چگونگی پایداری آگاه هستیم. و اکولوژی در تمام سطوح زندگی ما را تحت تاثیر قرار می دهد.”

پروفسور زیست شناسی در دانشگاه ساسکس در مورد اهمیت اکولوژی و تأثیر حشرات و زنبورها بر محیط زیست در روز سه شنبه 24 ژانویه صحبت خواهد کرد.

برای اطلاعات بیشتر:

انجمن مرکز باغ

در سال 2015، او در فهرست 50 تأثیرگذارترین افراد برتر در محیط زیست توسط مجله حیات وحش بی‌بی‌سی، رتبه هشتم را به خود اختصاص داد و به‌خاطر تحقیقات مداومش شناخته شد. در هر سال از سال 2018 تا 2022، توسط تامپسون آی اس آی به عنوان “محقق با استناد بالا” معرفی شد.

تامی می‌افزاید: «پایداری و محیط زیست ما هرگز مهم‌تر از این نبوده است، بنابراین ما خوشحالیم که دیو با تخصص و بینش‌های خود بر روی آگاهی اعضای ما از موضوع در ژانویه ایجاد می‌کند.»

دیو در سال 2006 صندوق حفاظت از بامبل‌بی را تأسیس کرد، یک موسسه خیریه که بر اهمیت حفاظت از زنبورهای بریتانیا تاکید می‌کند و به آموزش و افزایش آگاهی و درک مزایای اجتماعی، زیست‌محیطی و اقتصادی که برای سیاره ما ارائه می‌کنند کمک می‌کند. از زمان آغاز به کار، تعداد اعضای آن به 12000 افزایش یافته است.