بودجه سرمایه گذاری خوشایند در طرح تحرک نیروی کار را فراهم می کند

تولیدکنندگان میوه و سبزیجات استرالیا در برخی از سخت‌ترین شرایط عملیاتی تاریخ اخیر قرار دارند – آب و هوای شدید، افزایش هزینه‌های ورودی، کمبود نیروی کار و مهارت‌ها، و طیفی از چالش‌های دیگر، همگی در فشار بر تولیدکنندگان ما نقش دارند. هیچ گلوله نقره ای وجود ندارد، اما اقدامات در این بودجه باید ترکیب شود تا بخشی از فشار بر صنعت کاهش یابد.

AFPA همچنین از افزایش سرمایه گذاری در مهارت ها و آموزش از طریق 480,000 مکان TAFE بدون هزینه و همچنین موافقت نامه ملی مسکن برای افزایش موجودی مسکن استقبال می کند و از دولت می خواهد که سهم عادلانه ای از بودجه را به بخش کشاورزی و جوامع منطقه ای اختصاص دهد. – دسترسی به محل اقامت مناسب و مهارت در نقش های فنی و حرفه ای در محصولات تازه برای رشد صنعت ضروری است.

اتحادیه محصولات تازه استرالیایی (AFPA) از بودجه دولت فدرال، که از کارفرمایان بیشتری برای جذب کارگران از طریق طرح تحرک نیروی کار اقیانوس آرام (PALM) حمایت می‌کند، کمبود مهارت‌ها را برطرف می‌کند و به دنبال بهبود در دسترس بودن مسکن است، استقبال می‌کند.



منبع

«کمبود نیروی کار و مهارت، و کمبود محل اقامت در جوامع منطقه ای، برخی از بزرگترین موانعی است که صنعت ما با آن مواجه است. در حالی که کارهای بیشتری باید انجام شود، بودجه دولت اولین گام خوبی برای رسیدگی به این چالش ها از طریق بهبود طرح PALM، موقعیت های آموزشی و آموزشی بدون هزینه بیشتر برای بخش کشاورزی، و طرحی برای ساخت یک میلیون خانه جدید در سراسر استرالیا است. کلر مک کللند، مدیر عامل AFPA گفت.

برای اطلاعات بیشتر:
AUSVEG
www.ausveg.com.au

این امر با تأمین منابع برای مشارکت در اقدامات بیشتر علیه اپراتورهای بی پروا که کارگران را تشویق می کنند تا شرایط ویزا خود را زیر پا بگذارند، همراه است. اعضای AFPA در حال حاضر 5700 کارگر PALM یا یک سوم کارگران PALM که در بخش باغبانی مشغول به کار هستند، استخدام می کنند. افزایش منابع برای حمایت از بیشتر کارکنان PALM که در این برنامه شرکت می کنند، تأیید می کند که طرح PALM چقدر برای صنعت ما حیاتی است. اعضای AFPA قویاً از استانداردها و تعهدات رفاهی کارگران موجود در طرح PALM حمایت می کنند. حمایت اضافی برای اطمینان از اجرای این استانداردها و محافظت از کارگران و استقبال گرم صنعت باغبانی،” خانم مک کللند گفت.

یک اعلامیه کلیدی برای صنعت محصولات تازه، مجموعه تعهدات دولت برای گسترش و بهبود بیشتر طرح PALM است. اقدامات شامل بازپرداخت هزینه‌های سفر کارگران است که کارفرما بدون تقصیر نمی‌تواند آن را جبران کند و افزایش منابع برای توسعه طرح PALM و تشدید اقدامات علیه اپراتورهای بی‌وجدان که کارگران طرح‌های PALM را تشویق می‌کنند تا از شرکت در نقض شرایط ویزا خودداری کنند.

«اقدام دولت برای پرداخت مؤثر هزینه‌های پرواز کارگران، از کارفرمایان تأیید شده برای سرمایه‌گذاری بیشتر و جذب نیرو از طریق این طرح حمایت می‌کند. این تعهد منطقی است زیرا به کارفرمایان کمک می کند تا خطرات مربوط به هزینه های اولیه را مدیریت کنند و در عین حال از تشریفات غیرضروری اجتناب کنند و استخدام در طرح PALM را برای مشاغل باغبانی جذاب تر می کند. دولت همچنین منابع بیشتری را به طرح PALM متعهد کرده است تا تعداد کارگران PALM شرکت کننده در این برنامه را تا ژوئن 2023 به 35000 افزایش دهد.