بیلی جایزه رسانه گاردنکام 2022 را دریافت کرد

رایان مک انانی، مدیر بازاریابی و ارتباطات بیلی، به اشتراک می‌گذارد: “ما برای همکاری با GardenComm و اعضای آن ارزش قائل هستیم و از این شناخت بسیار سپاسگزاریم. هدف ما این است که به طور مداوم ابزارهایی را به مشتریان و صنعت خود ارائه دهیم که به آنها کمک می‌کند با ادریسی‌های تابستانی بی‌پایان موفق شوند.” . بروشور 2021 Endless Summer Hydrangeas یک نمای کلی از پرفروش ترین برند هیدرانسی در جهان ارائه می دهد. این بروشور پر از ویژگی های متنوع برای هر یک از ادریسی های در حال شکوفه در مجموعه، کاری که منجر به ارائه یک هیدرانسی تابستانی بی پایان به بازار می شود، و تلاش های بازاریابی پشت این برند، همچنین جدیدترین ادریسی را برای پیوستن به تابستان بی پایان در سال 2023 معرفی می کند. : پاپ استار Hydrangea.

بیلی بروشور سال 2021 را برای بیلی مصرف کننده نام تجاری بی پایان تابستانی هورتانسیا به اشتراک می گذارد، بروشور یا خبرنامه یا بروشور طلایی جوایز رسانه ای جوایز رسانه ای را دریافت کرد. این دستاورد که توسط Garden Communicators International ارائه شده است، افراد و شرکت‌هایی را که به بالاترین سطوح استعداد و حرفه‌ای در ارتباطات باغ دست می‌یابند، به رسمیت می‌شناسد و دریافت‌کنندگان بهترین در رده خود را نشان می‌دهند.

برای اطلاعات بیشتر:
بیلی
www.baileynurseries.com



منبع

Clarisa Ponce De Leon، طراح ارشد گرافیک، می افزاید: “ما همیشه در تلاش هستیم تا ارتباطات را در عین معرفی ایده ها، الهامات و خلاقیت های جدید بهبود دهیم. از نظر گرافیکی، ارتباط با مخاطبان مختلف به گونه ای که موثر باشد اما به راحتی قابل درک باشد، مهم است.” “تولید این بروشور یک تلاش تیمی واقعی بود و دریافت تقدیر از خارج، به ویژه از GardenComm، افتخاری است.”