تأثیر رضایت مشتری بر رفتار خرید محصول گلدار

وانگ، شانشان و چن، تینگوی و وانگ، چان و لیو، زنجین و جیا، لی و ژائو، سینتونگ. (2023). تأثیر رضایت مشتری بر رفتار خرید محصول گل، شواهدی از شانگهای، چین. گزارش های علمی 13. 10.1038/s41598-023-35137-0.

برای مطالعه تحقیق اینجا کلیک کنید



منبع

با توجه به نتیجه تحقیق، سه اقدام متقابل پیشنهاد شده است: رواج دانش فرهنگ گل، هدایت مفهوم مصرف گل و ترویج تبدیل مصرف گل به مصرف روزانه. انجام تحقیقات منظم در مورد مصرف کنندگان توسط تاجران گل برای روشن شدن نیازهای مصرف کنندگان و بهبود رضایت آنها. برای روشن شدن قصد خرید مصرف کنندگان، افزایش سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه و کشت محصولات گل و بهبود سطح عرضه گل.

صنعت گل چین به سرعت در حال توسعه است و اندازه بازار خرده فروشی سال به سال در حال افزایش است. مطالعه عوامل مؤثر بر رفتار خرید گل ساکنین و درک نیازهای گل آنها می تواند به توسعه پایدار صنعت گل کمک کند.

نتایج نشان می‌دهد که رضایت از قیمت و رضایت از روش‌های تبلیغاتی تأثیر منفی معناداری بر رفتار خرید گل، رضایت از خدمات بر رفتار خرید تأثیر مثبت و معناداری دارد و اهداف مختلف خرید مشتری منجر به شدت‌های متفاوتی از تأثیر رضایت بر رفتار خرید می‌شود.

بر اساس تئوری رضایت مشتری، این مقاله از 838 پرسشنامه تحقیقاتی مصرف کننده از 15 منطقه در شانگهای برای تجزیه و تحلیل تأثیر رضایت مشتری بر رفتار خرید گل ساکنان با انجام یک مدل لاجیت باینری و برای بررسی اثر تعدیل کننده هدف خرید گل بر تأثیر استفاده می کند. از رضایت