“تجهیزات خودکار برای پرورش دهندگان به ظرف مناسب نیاز دارند”

مهم است که به یاد داشته باشید که ظروف ترموفرم به طور سنتی وزن کمتری برای هزینه کمتر دارند، به این معنی که ممکن است نتوانند نیازهای فیزیکی برخی تجهیزات خودکار (مانند هرس، شستن گلدان، و کارهای لباس بالا) را تحمل کنند.

شرکت های HC لیستی از پرسش ها و پاسخ ها را برای پرورش دهندگانی که اتوماسیون را برای عملیات رشد خود در نظر می گیرند، گردآوری کرده است.

در حالی که خرید تجهیزات خودکار چالش هایی را به همراه دارد، مهم است که به یاد داشته باشید که همه کانتینرهای در حال رشد با تجهیزات خودکار کار نمی کنند.

تجهیزات جداسازی گلدان از نوع مکش چیست و آیا همه ظروف با این برنامه سازگار هستند؟

علاوه بر این، ساخت دیواره جانبی محکم برای مقاومت در برابر نیروی تجهیزات خودکار ضروری است (به ویژه در نوار نقاله ها مفید است). اگر دیوارها خیلی نازک باشند، اغلب می توانند تحت فشار خرد شوند.

چرا برای تولیدکنندگان مهم است که از ظروف سازگار با اتوماسیون با تجهیزات خودکار خود استفاده کنند؟

وقتی ظروف روی هم چیده می شوند، آیا فاصله گذاری روی استفاده از تجهیزات خودکار تأثیر می گذارد؟

در این برنامه، یک فنجان مکنده کوچک، ته دیگ را مستقیماً در مرکز می‌گیرد – به عنوان بخشی از خط تولید، آن را در سینی (یا سیستم نوار نقاله) مربوطه انداخته یا برمی‌گرداند. اگر تجهیزات خودکار شما این فناوری جدید را دارند، مرکز پایین قابلمه باید کاملاً صاف باشد. در غیر این صورت، دستگاه نمی تواند به درستی ظرف را بگیرد.

ظروف قالب را باد کنید، در حالی که یک انتخاب محبوب برای پرورش دهندگان مهد کودک در این زمینه است، برای استفاده با تجهیزات خودکار ایده آل نیست. ساخت و ساز دیوار جانبی نازک و آجدار آنها باعث ایجاد چالش در تجهیزات لانه زدایی و میزهای نقاله می شود و عدم وجود لبه مشخص مانع از استفاده آنها در سیستم های چنگال می شود.

برای پرورش دهندگان آشنا با ظروف ترموفرم، آنها محدودیت هایی دارند که باید قبل از اجرا در نظر بگیرید. در حالی که آنها به عنوان سازگار با اتوماسیون تبلیغ می شوند، ظروف ترموفرم انتخاب ایده آلی برای توزیع تجهیزات بر اساس چالش های لانه زدایی نیستند، اما اگر رینگ ها به اندازه کافی بیرون زده باشند، می توانند با سیستم های چنگال استفاده شوند.

آیا همه کانتینرها با سیستم های فورک سازگار هستند؟

آیا قالب دمنده، تزریق و ظروف ترموفرم همگی با اتوماسیون یکسان عمل می کنند؟

ظروف تزریق، از سوی دیگر، یک انتخاب محکم برای تجهیزات خودکار هستند. ظروف تزریق با دیواره های جانبی ضخیم و ساختار زیرین سنگین برای مقاومت در برابر نیروی ماشین های خودکار ساخته می شوند و رینگ های محکم و بیرون زده پشتیبانی عالی برای تجهیزات حمل خودکار و همچنین لانه زدایی بدون درز ارائه می دهند.

همه ظروف در حال رشد یکسان ایجاد نمی شوند. اگر از کانتینر سازگار با اتوماسیون با تجهیزات پیشرفته جدید خود استفاده نمی کنید، در معرض خطر آسیب داخلی قرار می گیرید که ممکن است تحت ضمانت سازنده پوشش داده نشود و تعمیر آن بسیار پرهزینه باشد.

یک کانتینر سازگار با اتوماسیون باید فاصله یکنواختی بین لبه‌های کانتینر در هنگام انباشته شدن داشته باشد و یک لبه گرد یا مربعی مشخص برای ابزارهای خودکار جدا کردن انباشته برای برداشتن آسان برای لانه‌کردن آسان داشته باشد.

تامین و حفظ کارگران واجد شرایط یک مبارزه برای سازمان های آمریکای شمالی است. در نتیجه، تولیدکنندگان امروزی به سمت تجهیزات خودکار به عنوان راه حلی قابل دوام، مقیاس پذیر و مقرون به صرفه برای مبارزه با این مبارزات فعلی کارگری حرکت می کنند.

اگر قصد دارید از تجهیزات حمل خودکار مانند سیستم های چنگال استفاده کنید، باید مطمئن شوید که لبه آن به اندازه کافی از بدنه ظرف بیرون زده است تا بتواند به طور ایمن بر روی دندانه ها قرار گیرد. این نه تنها مهم است که کانتینر روی قلاب ها قرار می گیرد، بلکه در حمل و نقل نیز در آنجا ایمن می ماند.

این مهم است که هنگام خرید ظروف با “پا” طراحی شده برای حصیر آبی و سایر روش های منحصر به فرد آبیاری به خاطر داشته باشید زیرا ممکن است همیشه سطح کافی برای گرفتن فنجان مکنده وجود نداشته باشد.

اگر فضای کافی برای فلنج خودکار، گیره‌ها، یا بره‌کن‌های قرقره‌ای خودکار برای گرفتن لبه وجود نداشته باشد، با این خطر که چندین ظروف را به یکباره به داخل دستگاه بکشید، ظروف شل در تجهیزات گیر می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر:
شرکت های HC
ایمیل: [email protected]
www.hc-companies.com



منبع