تعمیر دستگاه تسمه کش به افزایش عمر مفید آن کمک می کند

بسته به میزان استفاده از آن، دستگاه تسمه کش باید در فواصل زمانی معینی سرویس شود تا اطمینان حاصل شود که به درستی کار می کند. سرویس منظم همچنین به افزایش عمر دستگاه شما کمک می کند – ممکن است بیش از ده سال به کار خود ادامه دهد. خدمات همچنین به کاهش خطر خرابی کمک می کند. در این مقاله، Steenks Service توصیه هایی را در مورد نحوه سرویس دهی دستگاه تسمه زنی به اشتراک می گذارد.

سرویس دستگاه تسمه کش شما
یک سرویس توسط Steenks Service شامل بازرسی کامل دستگاه تسمه کش شما می شود. کاری که ما انجام می دهیم شامل بازرسی قطعات الکتریکی و مکانیکی، تمیز کردن سر صحافی و بررسی تنظیم نوار تسمه است. وقتی کارمان تمام شد، دستگاه شما مانند نو خواهد بود و می توانید به استفاده از آن ادامه دهید. این به مشتری بستگی دارد که یک دستگاه چند بار سرویس شود. برخی از مشتریان خدمات سالانه را ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند زمانی که متوجه علائم سایش در قطعات در حال چرخش می شوند، سرویس انجام شود.

برای اطلاعات بیشتر:
سرویس استینکس
یان ون دی لارویگ 1
2678 LH De Lier
T +31(0) 174 510 266
F +31(0) 174 518 326
[email protected]
www.steenks-service.nl



منبع دستگاه تسمه کش استفاده شده
سرویس Steenks تعدادی دستگاه تسمه کش دست دوم برای خرید در دسترس دارد. ما ماشین‌های دست دوم را می‌خریم و به طور کامل آن‌ها را بازسازی می‌کنیم تا بتوانند برای چندین دهه به کار خود ادامه دهند. تمامی ماشین ها تحت بررسی فنی کامل و بازپاشی قرار می گیرند تا در حد نو ظاهر شوند. کلیه ماشین آلات مستعمل دارای گارانتی می باشد. این ماشین‌های تسمه‌بندی از نظر قیمتی بسیار عالی هستند و به راحتی می‌توانند یک دهه دیگر یا بیشتر دوام بیاورند. علاوه بر این، فروش ماشین آلات دست دوم به Steenks Service کمک می کند تا با کمک به حفظ مواد خام، پایدار عمل کند.