تقاضای فعلی برای سیکلامن کم است اما من انتظار دارم به زودی افزایش یابد.

برخی از باران‌ها و دمای خنک‌تر امیدواریم می‌توانند این عامل را تغییر دهند و تقاضا را افزایش دهند، اما افزایش هزینه‌های فعلی انرژی و عدم اطمینان کلی اقتصادی می‌تواند به کاهش اشتیاق نسبت به گیاهان به طور کلی و در نتیجه فروش کمتر منجر شود.


هلوئیز مورل

انواع سیکلامن
در طول ده سال گذشته، مورل محصولات زراعی و دوره‌های فروش را برنامه‌ریزی کرده، با توزیع‌کنندگان برای فعالیت‌های بازاریابی شریک شده و سود متقابل را برای هر یک از بازیگران زنجیره افزایش داده است. ما در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری بر روی زمینه ارتباطات متمرکز شده ایم. ما در رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین حضور داریم و امسال کمپین مطبوعاتی جدیدی را برای یکی از انواع برتر خود، “Indiaka، شادی را به اشتراک بگذارید” راه اندازی کرده ایم. مورل توضیح می دهد!»

برای اطلاعات بیشتر:
SAS MOREL Diffusion
هلوئیز مورل، تحقیقات و ارتباطات
ایمیل: [email protected]
2565، خیابان دو مونتوری
83600 Fréjus
فرانسه
www.cyclamen.com



منبع

آزمایشات مورل:
مشتاق دیدن انواع در زندگی واقعی هستید؟ محاکمه مورل آنها از 25 تا 28 اکتبر و از 1 تا 4 نوامبر در هلند و از 7 تا 11 نوامبر و 14 تا 18 نوامبر در فرانسه برگزار خواهد شد.

بزرگترین دستاورد مورل در 100 سال گذشته
سیکلامن مورل به دلیل استحکام ذاتی خود به دلیل انتخاب طبیعی آب و هوای مدیترانه ای و برنامه های تحقیقاتی تیم پرورش دهنده، که سیکلامن را در برابر گرما بسیار مقاوم می کند، شناخته شده است. (برای تحمل گرما اینجا را کلیک کنید).

مورل نتیجه گیری می کند: «ما به تحقیق برای آوردن نوآوری و تنوع بیشتر به بازار گل ادامه خواهیم داد.

بیشتر محصولات مورل در اروپا توزیع می شود اما به ایالات متحده آمریکا، چین و ژاپن نیز می رسد. فروش ما با تکنسین های مستقر در سراسر اروپا افزایش یافته است و به زودی ورود تکنسین جدیدی که برای پوشش آمریکا اختصاص یافته است، راهنمایی های فنی (آبیاری، دما، رطوبت، نور، کود) را به مشتریان خود در طول فصل ارائه می دهد و این رابطه مستقیم و نزدیک مورل توضیح می دهد که بسیار مهم است و بخشی از ارزش های ما با کیفیت و وفاداری تعیین می شود.

چگونه شرکت در طول سال ها تکامل یافته است
امسال، در پی تغییراتی که توسط Evolem، گروه فرانسوی که مورل را خریداری کرد، ایجاد شد، این شرکت اکنون رویکردی CSR (مسئولیت اجتماعی شرکتی) دارد که شامل دیدگاه گسترده‌تری در مورد مسائل زیست‌محیطی، اجتماعی و حاکمیتی است.

به گفته مورل، این شرکت به لطف پرورش دهندگان خود به نتایجی دست یافته است که در دراز مدت دوام آورده است. بنابراین، بزرگترین دستاوردهای این شرکت در 100 سال گذشته چیست و آنها چگونه این کار را انجام دادند؟ اول از همه، آنها بیش از 300 نوع سیکلامن هیبریدی F1 را معرفی کردند، مجموعه اصلی Cyclamen persicum Hybrid F1 را در فرانسه دارند و از وزارت کشاورزی فرانسه (2001) و از CCVS (هنرستان مجموعه های تخصصی گیاهی) به رسمیت شناخته شدند.

انتظار می رود تقاضا افزایش یابد
به گفته مورل، تقاضا برای سیکلامن به لطف همه شرکت‌های پرورشی که تلاش زیادی برای عرضه واریته‌های جدید به بازار انجام می‌دهند، افزایش خواهد یافت. درخواست‌های تولیدکنندگان در چند سال گذشته ثابت بوده است، با افزایش سرعت کمتری برای گیاهان کشت شده در گلخانه‌ها، با تغییر از maxi به mini/midis در اروپا. این محصول همچنان یک محصول شاخص در میان گیاهان در گلدان گلدار است. مجموعه گیاهان،” او ادامه می دهد. همچنین، نباید فراموش کرد که گیاهان در برابر گرم شدن زمین نیز کمک می کنند و هنر باغبانی از رفاه، افزایش عزت نفس، شادی مشترک در میان خانواده ها و دوستان صحبت می کند و می تواند به یافتن تعادل شخصی در زندگی کمک کند.

Indiaka® یک تنوع بسیار منحصر به فرد است و ما اولین نفری بودیم که در اروپا این گلبرگ های دو رنگ (گلبرگ های دو رنگ) را با افتتاح آن در سال 2018 ایجاد کردیم. آینده امیدوارکننده ای با ماندگاری خوب و عملکرد در فضای باز دارد که هنوز توسط آن کشف نشده است. عموم.”

هلویز مورل از شرکت فرانسوی پرورش سیکلامن مورل دیفیوژن می گوید: «به دلیل دمایی که هنوز بالاتر از حد متوسط ​​است، تقاضا برای سیکلامن تقریباً در همه کشورها کم است. و با وجود افزایش هزینه های فعلی و عدم اطمینان کلی اقتصادی، او انتظار دارد که تقاضا به زودی با کاهش دما و ورود انواع جدید به بازار افزایش یابد. در بیش از 100 سال گذشته این شرکت، آنها شاهد بالا و پایین رفتن صنعت بوده‌اند، و در چند سال گذشته، آنها شاهد تقاضای ثابتی بوده‌اند که با سرعت کمتری برای گیاهان کشت‌شده در گلخانه‌ها افزایش یافته است. تغییر از maxi به mini/midis در اروپا. “محصول در میان برخی از گیاهان کلیدی در مجموعه گیاهان گلدانی گلدار برای خرده فروشان باقی می ماند.”

کمپین ویدیویی Indiaka و برای کاتالوگ اینجا را کلیک کنید.

برای دستیابی به آن، تیم، مشتریان، چشم انداز و البته محصول آنها کلیدی است. ما بیش از 30 سال است که با مشتریان همکاری محترمانه و طولانی مدت داشته ایم و تیمی وفادار و متعهد از کارگران داریم. علاوه بر این، بذرها 100٪ به طور کامل در فرانسه تولید می شوند و این شرکت با تمرکز بر محیط زیست سازگار است. مدیریت آب، محدودیت های انرژی (هم در گلخانه ها و هم ادارات)، بازیافت مواد، مدیریت پسماند و کنترل و پیشگیری بیولوژیکی برای جلوگیری از سموم دفع آفات. همچنین، استخر ژنی را که یک میراث زنده واقعی است حفظ کرده ایم. ما خطوط والدین سالم ایجاد و تولید می کنیم. و کیفیت و کمیت بذرهای برداشت شده را که در سرتاسر جهان فروخته می شود با کمترین میزان مواد شیمیایی بهینه کنید.

یکی دیگر از انواع بسیار خاص، بخشی از 22-23 محصول جدید، Absolu de Morel® است. Absolu de Morel یک سیکلامن 100% درست به نوع ویکتوریا، با رایحه عالی (ترکیبی از مرکبات و زنبق دره) و همچنین نوآورانه ترین.” (برای کاتالوگ انواع اینجا کلیک کنید)

تقاضای کم فعلی مصرف کننده نهایی
او توضیح می‌دهد: «تقاضای کنونی پایین است زیرا دما هنوز بالاتر از میانگین است، همراه با محدودیت آبیاری در برخی کشورها، مانند فرانسه، که تشویقی برای تجدید مزارع بهاره نیست».

او می‌افزاید: “در مورل، ما دائماً در جستجوی روش‌های پیشگیری هستیم. این روش‌ها شامل جلوگیری از تهدیدات بالقوه بر محصولات (حمله آفات، قارچ‌ها یا باکتری‌ها) به لطف ردیابی جمعیت‌ها و شرایط توسعه آنها است.”