تورنمنت پاسادنا رز و کال پلی شریک شناور رز در برنامه آموزشی

یکی از اهداف کلیدی ما در باشگاه پسران و دختران پاسادنا (BGCP) این است که اعضای خود را در معرض طیف گسترده ای از فرصت های شغلی و کالج قرار دهیم. لیزا کاولیر، مدیر عامل باشگاه پسران و دختران پاسادنا، گفت: برنامه RoseSTEM دانش مهمی را برای فرزندان ما فراهم می کند و افق دید آنها را گسترش می دهد. “این کاملاً با برنامه‌ریزی‌هایی که ما هر روز در باشگاه‌هایمان انجام می‌دهیم، تناسب دارد!”

بیش از 100 دانش آموز از ناحیه بزرگ پاسادنا به لطف حمایت شرکای اجتماعی شرکت کردند. باشگاه پسران و دختران پاسادنا، مشارکت برای موفقیت، و STEAM:CODERS.

Raymond Ealy، بنیانگذار/مدیر اجرایی STEAM:CODERS، افزود: «سفر میدانی RoseSTEM نه تنها دانشجویان را با مهندسی ساخت شناور آشنا کرد، بلکه آنها را به یک پردیس کلاس کلمه، Cal Poly Pomona، آورد. از آنجایی که بیش از 80 درصد از دانش‌آموزان در STEAM:CODERS در خانواده‌هایی زندگی می‌کنند که هیچ‌کس در دانشگاه حضور ندارد، ما در حال کاشت بذر برای دانشگاه هستیم. مشارکت ما با تورنمنت گل سرخ زندگی را تغییر می دهد.

Cal Poly Rose Float، گروهی از دانشجویان، تخصص خود را در ساخت، طراحی و دکوراسیون شناور به اشتراک گذاشتند. کال پلی پومونا و کال پلی سان لوئیس اوبیسپو از سال 1949 به طور مداوم در این رژه شرکت کرده اند و شناورهای آنها منجر به معرفی فناوری به رژه شده است، از جمله اولین استفاده از هیدرولیک برای انیمیشن در سال 1968 و اولین استفاده از سیستم کنترل کامپیوتری. انیمیشن در سال 1978



منبع

«دانشگاه‌های Cal Poly Rose Float یک سنت ۷۴ ساله است که نمونه‌ای از فلسفه «یادگیری با انجام دادن» است که بر ابتکارات آمادگی شغلی دانشجویان ما تأکید دارد. کری خطاب، مدیر کلوپ Cal Poly Rose Float توضیح داد: فرصت‌های مشارکت با مسابقات گل رز به دانش‌آموزان ما اجازه می‌دهد تا دانشجویان جوان را برای توضیح نحوه استفاده از STEM و اینکه Rose Float هر روز از آن استفاده می‌کند، درگیر کنند. ما دانش‌آموزان خود را تشویق می‌کنیم تا به این دانشجویان جوان کمک کنند تا بدانند دانشگاه قابل دستیابی است، مشاغل مرتبط با STEM امکان‌پذیر است، و STEM در اطراف ما است، در حالی که درگیر فعالیت‌هایی می‌شوند که اعتماد آنها را به STEM تقویت می‌کند.

تریشا میوز، مدیر روابط اجتماعی در SoCalGas گفت: “SoCalGas مفتخر است که از برنامه RoseSTEM حمایت می کند، مجموعه ای که برای کمک به ارائه تجربه منحصر به فرد استفاده از مفاهیم STEM برای ایجاد و طراحی شناور رژه رز به 150 دانش آموز کم خدمت طراحی شده است.” ما از مدت‌ها حامی ترویج دسترسی به آموزش STEM بوده‌ایم. SoCalGas بیش از 2 میلیون دلار در کمک های مالی به سازمان های آموزشی در کالیفرنیای مرکزی و جنوبی سرمایه گذاری کرده است و ما متعهد هستیم که فرصت هایی را برای جوامع متنوع و محروم خود فراهم کنیم.

مسابقات پاسادنا رز با Cal Poly Rose Float در یک برنامه جذاب و آموزشی به نام RoseSTEM که توسط SoCalGas ارائه شده است، همکاری کرده است. این برنامه که در 28 تا 30 ژوئن برگزار شد، شامل سفرهای میدانی به تأسیسات Cal Poly Rose Float است، جایی که دانش‌آموزان راهنمایی و دبیرستان با مفاهیم STEM مورد استفاده برای ایجاد شناور رژه رز، از جمله تجربه عملی، آشنا شدند.

برای اطلاعات بیشتر:
مسابقات پاسادنا گل رز
[email protected]
tournamentofroses.com

در طول جلسات، Cal Poly Rose Float و نمایندگان SoCalGas دانش خود را به برنامه آوردند.