“تولید هزاران گیاه سالم و قوی از قلمه ها آسان نیست”

علاوه بر pH، Preforma به طور ویژه برای حفظ شکل خود طراحی شده است. از آنجایی که تراکم وجود ندارد، زهکشی و گردش هوا برای تقویت استقرار ریشه بهینه است. هر سینی یکنواخت است و ریشه دهی و تولید مداوم را فراهم می کند.

مالک، برونو منارد، و دخترش کامیل، که جانشین مشتاق است، در حال تغییر رویه‌های شرکت هستند و در حال گذار به استفاده از کمترین مقدار آفت‌کش‌ها و کنترل بیولوژیکی بیشتر هستند. Preforma یک گام دیگر در مسیر درست است.

“از امتحان Jiffy Preforma برای تولیدات خود تردید نکنید. با نتایجی که به دست می آورید، به سرعت متقاعد خواهید شد که محصول را بپذیرید، و زندگی خود را به عنوان یک تولید کننده گیاه تا حد زیادی تسهیل می کنید.” – برونو منارد، مالک Serres Yargeau.

به لطف هوادهی بهینه، ساختار پریفورما امکان ریشه‌زایی کارآمدتر و بسیار سریع‌تر را فراهم می‌کند، که نشان‌دهنده یک مزیت واضح است زیرا زمان تولید کاهش می‌یابد، و همچنین خطر بروز مشکلات بهداشتی گیاهی مانند خزه یا پشه‌های قارچی را نشان می‌دهد.

پیش فرم و پایداری
گلوله های سوراخ دار جیفی پریفورما علاوه بر تاثیر قابل توجه بر زمان ریشه دهی و کیفیت گیاه، روند کاشت را تسهیل کرده و کارایی را بیشتر می کند. استفاده از این محصول ساده و دستکاری آسان است و کار باغداران را بسیار آسان می کند. بسته بندی هرمتیک محصول نیز امکان حمل آسان و زمان نگهداری طولانی را فراهم می کند.

از آنجایی که پریفورما در سطوح مختلف pH موجود است، می توان بدون نیاز به جبران کمبودها یا ایجاد برنامه های کوددهی خاص، پایه مناسبی را به همه گیاهان ارائه داد.

Serres Yargeau، واقع در شربروک در استان کبک، کانادا، گل‌های سالانه، گیاهان سبزی و پونستیا را برای بازار خرده‌فروشی، عمدتاً در کبک و ایالات متحده تولید می‌کند. در Serres Yargeau این کیفیت محصول است که در درجه اول اهمیت قرار دارد. از زمان ایجاد Serres، این شرکت بر اساس کیفیت استثنایی تولید خود، شهرت خوبی نزد مشتریان خود به دست آورده است.

سایر بسترهایی که قبلاً توسط این شرکت استفاده می شد، زمان ریشه زایی طولانی داشتند و به نقطه اشباع آب می رسیدند که باعث ایجاد مشکل پشه قارچی و جلبک در سطح می شد.

این محصول همچنین کاملاً با سیاست توسعه پایدار Serres Yargeau مطابقت دارد. از زمان اجرای آن، ضایعات بسیار کاهش یافته است و کاربرد آفت کش ها کمتر است.

اثر پریفورما در Serres Yargeau
انواع مختلف گیاهان تولید شده در Serres Yargeau هر کدام نیازهای خاص خود را دارند. ریشه زایی گیاهان اسید دوست، به ویژه، یک چالش بزرگ است.

برای اطلاعات بیشتر:
جیفی محصولات بین المللی
[email protected]
www.jiffygroup.com



منبع و تولید هزاران گیاه سالم و قوی از قلمه ها آسان نیست. ریشه زایی گیاهان به روشی بهینه و مهمتر از همه یکنواخت یک چالش بزرگ است – به همین دلیل است که Serres Yargeau از Jiffy Preforma استفاده می کند. محصول Jiffy Preforma تفاوت قابل توجهی در بهبود عملکرد گیاهان برای Serres Yargeau ایجاد کرده است.