تینا پری به عنوان مدیر حساب فروش به Priva آمریکای شمالی پیوست

دانش گسترده تینا از شیوه‌های کشاورزی و فرآیندهای تولید کشاورزی به او این مزیت را می‌دهد که نیازها و چالش‌های در حال رشدی که تولیدکنندگان با آن روبرو هستند را درک کند و چگونه Priva می‌تواند راه‌حل‌هایی ارائه دهد. “پیوستن به Priva North America یک فرصت عالی برای من است تا بخشی از صنعت نوآورانه ای باشم که راه حل هایی را برای مشکلاتی که کشاورزان هر روز با آن روبرو می شوند پیشرو است. من مشتاقانه منتظر تقویت چشم انداز Priva و پذیرش چالش های جدید در چنین صنعت مهمی هستم.


تینا پری

Priva North America اعلام می کند که تینا پری به تازگی به دفتر Camarillo، کالیفرنیا به عنوان جدیدترین مدیر حساب فروش برای پاسخگویی به تقاضاهای رو به رشد در مناطق غربی پیوسته است. تینا در سن لوئیس اوبیسپو، کالیفرنیا بزرگ شد و مدرک لیسانس خود را در رشته انگورسازی و علوم حفاظت از گیاهان از دانشگاه ایالتی کال پلی گرفت. از آن زمان تینا در زمینه تحقیقات کشاورزی، فروش و مدیریت تولید تجربه کسب کرده است.

تینا پری به یک تیم پویا متشکل از 80 همکار در آمریکای شمالی با دفاتری در کانادا، ایالات متحده آمریکا و مکزیک می‌پیوندد. تینا از گذراندن وقت در ساحل، پیاده روی و باغبانی لذت می برد. او عاشق کاوش در رستوران های جدید و لذت بردن از شراب های خوب ساحل مرکزی کالیفرنیا است.

برای اطلاعات بیشتر:
Priva North America Inc.
[email protected]
www.priva.com



منبع