جلسه در مورد آینده، چالش‌های کنترل‌شده فضای داخلی بحث می‌کند

منبع: plantsciences.ucdavis.edu



منبع

این گلخانه‌ها ممکن است بنفش به نظر برسند: در برخی موارد، کشاورزی داخلی کنترل‌شده باعث می‌شود کاهو از پانل‌هایی که به‌طور عمودی آویزان شده‌اند رشد کند و به‌جای اینکه روی میزهای افقی زیر شیشه‌ها یا پلاستیک‌های نور آفتاب کشیده شوند، با چراغ‌های LED قرمز و آبی روشن می‌شوند. برای به اشتراک گذاشتن آخرین یافته ها در زمینه رشد غذا و دارو در محیط های داخلی عمودی و گلخانه ای، دانشمندان از سراسر ایالات متحده و کانادا اخیرا در UC Davis، بخشی از یک گروه کاری که از طریق وزارت کشاورزی ایالات متحده سازماندهی شده است، گرد هم آمدند. شرکت‌کنندگان به دنبال راه‌های کارآمدتر برای رشد گیاهان در فضاهایی هستند که عواملی مانند نور، آب و تغذیه می‌توانند قابل اعتمادتر از آب و هوا باشند.

یوفی کیان، دانشجوی دکترا در گروه علوم گیاهی، کار خود را در آزمایشگاه تیلور با “بهبود عملکرد و کیفیت تغذیه ای شاهی آبی که در مزرعه عمودی سرپوشیده رشد می کند” مورد بحث قرار داد.

موضوعات این نشست شامل کشت محصولاتی مانند شاهی، کاهو، توت فرنگی، سویا، هندوانه، گیاهان شاخ و برگ و شاهدانه بود. تحقیقات مورد بحث شامل نور، تابش، دی اکسید کربن، انتقال آب، رطوبت، جریان هوا و تغذیه گیاه بود. مسائل مربوط به رشد گیاه شامل کاهش سوختگی نوک کاهو و تأثیر پیوند بر توانایی گیاهان برای ایجاد گل بود.

ابیر احسن، دانشجوی دکترا در آزمایشگاه مهندسی محیط کنترل شده، کار خود را در مورد “نیازهای بهینه انرژی گلخانه های مهدکودک در شرایط آب و هوای مدیترانه ای” مورد بحث قرار داد.

احمد توضیح داد: «تحقیقات پیشرفته برای پایداری کشاورزی سرپوشیده جهت آینده، به ویژه کاهش انرژی و افزایش ارقام جدید برای رشد در داخل خانه است».

کمیته USDA سالانه برای به اشتراک گذاشتن دانش تشکیل جلسه می دهد
هاینر لیث، استاد بازنشسته دپارتمان علوم گیاهی، به مهمانان خوش آمد گفت و در مورد کار خود در کشاورزی داخلی صحبت کرد. جیسون باند، معاون دانشکده علوم کشاورزی و محیط زیست دانشگاه کالیفرنیا دیویس، سخنانی را در معرفی سخنرانی اصلی ارائه کرد.

میزبان شمیم ​​احمد، استادیار آزمایشگاه مهندسی محیط کنترل شده، بخشی از گروه مهندسی زیست شناسی و کشاورزی، و رئیس گروه علوم گیاهی، گیل تیلور، بودند.

محققان گزارش‌هایی را در مورد کار خود ارائه کردند، از جمله به‌روزرسانی‌های مرکز تحقیقات ناسا ایمز در Mountain View، کالیفرنیا، و موسسه علوم فضایی مرمر آبی، مستقر در سیاتل، واشینگتن. شرکت‌کنندگان همچنین از تأسیسات گلخانه‌ای مرکزی و تأسیسات محیطی کنترل‌شده مرکزی در UC بازدید کردند. پردیس دیویس

رشد مواد غذایی در محیط های داخلی کنترل شده به کشاورزان قدرتی نسبت به دما و سایر عواملی که گیاهان برای رشد نیاز دارند می دهد. دانشمندان در حال کار برای حل بسیاری از مشکلات باقی مانده هستند.

نشست سالانه، که از 19 تا 21 آوریل برگزار شد، توسط کمیته ای از وزارت کشاورزی ایالات متحده آمریکا که به این حوزه تحقیقاتی اختصاص داده شده بود، سازمان توسعه مرکزی شمالی و فعالیت تحقیقاتی-101، سازماندهی شد. نقش NCERA-101 این است که به دانشمندان گیاهی کمک کند تا بفهمند چگونه از فناوری محیط کنترل شده به طور مؤثر و مداوم استفاده کنند.