جونگ لی در مراسم ضیافت شام ایالتی ایالات متحده ستاره های گل رز و زنبق را ساخت

گل دولتی فرانسه فلور-دلیس است. نگاه کنید که او چگونه این گل دوست داشتنی را ترکیب کرده و آن را به صورت جداگانه در گلدان های غنچه ای قرار داده است. سه گلبرگ زنبق نماد تثلیث مقدس پدر، پسر و روح القدس است، اما به لویی هفتم نیز بازمی گردد. او زنبق را دوست داشت و با پوشیدن ردای آبی با عنبیه های طلایی در مراسم تاجگذاری خود، گل را به عنوان تزئین انحصاری سلطنتی رسمیت داد. در واقع به آن فلور-دلویز (fleur-de-loys) می گفتند که به گل سوسن ترجمه شده است، به همین دلیل است که برخی به جای زنبق، زنبق را با گل حالت اشتباه می گیرند. اما این زنبق است که گل دولتی فرانسه است.

این گل‌ها که توسط برنامه‌ریز رویداد، جونگ لی و شرکت او Fete ساخته شده‌اند، از رنگ قرمز، سفید و آبی پرچم ایالات متحده و فرانسه الهام گرفته شده‌اند. گلها عمدتاً رز هستند – گل ملی ایالات متحده – از جمله انواع American Beauty و Piano Roses. گل رز زیبایی آمریکایی توسط هانری لدشو در فرانسه در سال 1875 پرورش داده شد و نام اصلی آن “مادام فردیناند جامین” بود.

مقاله کامل را در www.flowerpowerdaily.com بخوانید.



منبع

برای ضیافت شام ایالتی آمریکا به افتخار امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه از چه گل هایی استفاده شد؟

شمعدان‌های بلندی که شمع‌های قرمز گارنت را در دست گرفته‌اند، قرار بود شبیه مجسمه آزادی باشند، مجسمه‌ای که هدیه فرانسه به ایالات متحده است.

پس از اینکه همه‌گیری دکمه مکث را روی شام‌های دولتی گذاشت، این اولین شام دولتی در چند سال اخیر است. فرانسه، قدیمی ترین متحد آمریکا را گرامی می دارد. این رویداد پر زرق و برق میزبان 300 نفر بود و اولین شام دولتی رئیس جمهور بایدن و بانوی اول جیل بایدن پس از دو سال ریاست جمهوری است. در آینده نزدیک شام های دولتی بیشتری برنامه ریزی شده است.

این رونالد ریگان بود که در سال 1986 لایحه ای را برای ایالات متحده امضا کرد که گل رز را به عنوان گل رسمی ایالات متحده در نظر بگیرد. این خیلی خوب است که گل همیشه بهار برنده نشد، زیرا تقریباً اتفاق افتاد زیرا می توانست روی طرح رنگ و بینش جونگ لی تأثیر بگذارد. برای این رویداد