حداقل قیمت های جمعی جای خود را به حداقل قیمت های فردی می دهد

Pilot FPC Potorchidee شروع به کار کرد
از اول جولای یک پایلوت با همکاری FPC Potorchidee آغاز شده و از اول آگوست FPC Anjer نیز آغاز می شود. در این مرحله آزمایشی، تولیدکنندگان می‌توانند تجربه کنند که تعیین حداقل قیمت فردی به چه صورت است. هدف در اینجا یادگیری از یکدیگر و با یکدیگر است. در صورت لزوم، حراج‌دهندگان می‌توانند پشتیبانی ارائه دهند.

حداقل قیمت تکی
برای اینکه کشاورزان کنترل بیشتری بر قیمت های حراج خود داشته باشند، حداقل قیمت فردی به استاندارد جدید تبدیل خواهد شد. خود پرورش دهندگان حداقل قیمت فردی را برای هر قطعه مشخص می کنند. بنابراین، آنها با در نظر گرفتن قیمت هزینه و استراتژی خود، کمترین قیمتی را که همچنان برای گل ها و/یا گیاهان خود می پذیرند، تعیین می کنند. اگر قیمت حراج کمتر از این حداقل قیمت فردی باشد، محصول به فروش می رسد. اگر حداقل قیمت از 1 ژانویه 2024 وارد نشود، به طور خودکار 0.01 یورو تعیین می شود.

اکنون با حداقل قیمت خود شروع کنید؟
به‌عنوان یک پرورش‌دهنده، لازم نیست تا مرحله تولید در FPC خاص خود صبر کنید. اکنون می توانید شروع کنید این صفحه را برای همه اطلاعات و نحوه عملکرد تعیین حداقل قیمت بررسی کنید.

حداقل قیمت‌های جمعی فعلی (با نام مستعار حداقل قیمت‌های VBN) برای حراج سال‌هاست که وجود دارد و بنابراین قدیمی است. در بسیاری از FPC ها، حداقل قیمت های جمعی دیگر کارکردی ندارند زیرا قیمت های واقعی حراج برای سال ها بسیار بالاتر بوده است. به همین دلیل است که Royal FloraHolland، با مشورت همه FPCها، حداقل قیمت جمعی را تا سال 2024 حذف می کند.

عرضه حداقل قیمت های فردی در پاییز امسال
ساعت حراج یک ابزار قیمتی ضروری برای بسیاری از اعضای تعاونی است. بنابراین، یک خلبان کوچک برای کسب تجربه آغاز خواهد شد. سپس در مرحله رول اوت در پاییز امسال، همه تولیدکنندگان گام به گام و در هر گروه محصول شامل این روش متفاوت کار خواهند شد. به این ترتیب، در پایان سال جا برای پیگیری فردی وجود خواهد داشت و همه برای تغییر در اول ژانویه 2024 آماده خواهند شد.

منبع: Royal FloraHolland



منبع